Melk i brystene?

Bkno3293172

Andre møte med forumet
Hei! Bare lurte på når det er normalt å gå melk i brystene? Når kan man begynne å lekke egentlig? og..jeg har hatt piercing i ene brystvorte...kan dette ha noe å si for amming senere?:-)

Oktoberskatt ❤️

Jeg lekker nå, bynte på dagen 20+0 :p hey ammeinnlegg xD
Jeg merker ikke noe til at piercinghullet er plagsom, det et jo igjengrodd :p

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Jeg lekker nå, bynte på dagen 20+0 :p hey ammeinnlegg xD
Jeg merker ikke noe til at piercinghullet er plagsom, det et jo igjengrodd :p

Wow allerede da ja! Er du første eller annengangs du da?:-)
Haha, ja ikke sant;)

Nei okei, så bra! Har bare lest at de som tidligere har hatt piercing der muligens kunne få problemer med å amme når den tid kom, men får ikke håpe det er tilfelle da:-)

Oktoberskatt ❤️

Wow allerede da ja! Er du første eller annengangs du da?:-)
Haha, ja ikke sant;)

Nei okei, så bra! Har bare lest at de som tidligere har hatt piercing der muligens kunne få problemer med å amme når den tid kom, men får ikke håpe det er tilfelle da:-)

Oktoberskatt ❤️

Førstegangs her, så fikk sjokk når jeg så BHen full av flekker, men er ikke mer snau enn at jeg klemte på brystvorta og smakte på det xD smakte sukkerlake så regner med det var råmelk xD

Jeg vet ikke ang piercing, men jeg kan bare ikke forestille meg at det er noe problem :p råmelka kom jo ut der den skulle og det er jo tydelig at slusene fungerer som de skal foreløpih iallefall :) Er vel 4 år siden jeg tok ut min, hadde den i i kun 6mnd så ble vel kanskje ikkr ordentlig "hull" :p

Førstegangs her, så fikk sjokk når jeg så BHen full av flekker, men er ikke mer snau enn at jeg klemte på brystvorta og smakte på det xD smakte sukkerlake så regner med det var råmelk xD

Jeg vet ikke ang piercing, men jeg kan bare ikke forestille meg at det er noe problem :p råmelka kom jo ut der den skulle og det er jo tydelig at slusene fungerer som de skal foreløpih iallefall :) Er vel 4 år siden jeg tok ut min, hadde den i i kun 6mnd så ble vel kanskje ikkr ordentlig "hull" :p

Sent from my GT-I9305 using BV Hahaha, ja da vill jeg tro man er litt sjokkert ja:-) hahaha, jeg for min del kommer nok ikke til å smake på det! Hahaha. Forum mobile app

Oktoberskatt ❤️

Jeg fikk plutselig mange våte område på toppen min i går kveld. Var seigt og skjønte etterhvert at det var råmelk som kom. Hadde ikke vært i nærheten av noe annet som var seigt :-P har ikke kommet noe mer utenom at jeg var litt oljete/seig rundt brystvorta i stad :-P
Jeg er 20+2 i dag og førstegangs :-)

Så moro da! Eller..litt moro er det jo:-D haha. Er halvveis om. Pen dager så kanskje det kommer noe her også etterhvert? :-) men magen har helt plutselig slutter å vokse føler jeg? Syns den har vært i samme str lenge jeg nå:-( er det noe som tar seg opp igjen eller?

Oktoberskatt ❤️

Så moro da! Eller..litt moro er det jo:-D haha. Er halvveis om. Pen dager så kanskje det kommer noe her også etterhvert? :-) men magen har helt plutselig slutter å vokse føler jeg? Syns den har vært i samme str lenge jeg nå:-( er det noe som tar seg opp igjen eller?

Oktoberskatt ❤️

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Min har også stoppet å vokse litt nå, var akkurat likt forrige svangerskap, fikk raskt mage så en pause og på slutten ble jeg skikkelig stor :)

Jeg begynte å få råmelk for ca en uke siden.. Er 18+5 idag :)

Sendt fra min IPhone 5C :)

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Min har også stoppet å vokse litt nå, var akkurat likt forrige svangerskap, fikk raskt mage så en pause og på slutten ble jeg skikkelig stor :)

Ååja, da er det bare å vente på at det plutselig popper her tenker jeg :-D er 20 uker på tirsdag, så er forholdsvis stor til å være førstegangs og "bare" 20 uker også da ☺️ men den blir litt sånn "valkete" når jeg sitter og ser ikke like gravid ut som når jeg står oppreist :-( haha..

Oktoberskatt ❤️

Hadde nesten glemt jeg! Andregangs i 20+1, men har ikke mærka noe ennå.. heldigvis? :p
Sist svangerskap lekkte jeg utrolig mye! Kom veldig tidlig

Back
Topp