Melk i brystene?

Lille sol

Betatt av forumet
Jeg oppdaget til min store overraskelse her en kveld etter at jeg hadde lagt meg, at jeg lekket fra ene brystet. Syns det var tidlig, siden jeg fortsatt har tre mnd igjen... men det er kanskje ikke det? Noen andre som også har begynt å få væske??

Væsken er klar og gjennomsiktig, men svært klissete slik morsmelk skal være... Jeg er førstegangsfødende, og syns det hele er litt overveldende. Det skjer jo så vanvittig mye med kroppen i et svangerskap! Og ingenting har vi kontroll over....!! [:D]

Lille Sol

når e va 6 uker på ei kunne e presse ut noen dråper med melk, og sånn har det vært hele veien.. har ikke lekt da..men det er nok helt normalt[:)]

Jeg merket det for første gang igår... det kommer ut litt når jeg klemmer på brystvorta. Er nok helt naturlig. [:)]

Med meg pipler det av og til ut litt tykk gul veske. Jordmor sa at det var "ordenlig råmelk"[:D] og at det var helt normalt! Et godt tegn!! Etter denne gule vesken kommer det en klar veske, men det var sann det skulle være sa hun! Har lekt litt siden uke 18, og det er så utrolig hvordan kroppen forandrer seg! Rart at det går an![;)]

ja jeg har også blitt våt på t skjorta en del ganger. blir bare glad for at alt funker som det skal:)

mhm...jeg lekker jeg oxo[:D] værste er at min samboer tenner på det...er det mulig...ikke bare gravide som får mye rart for seg når di er garvide...hahaha

[8|]Når jeg presser på brystene kommer det ut noe som ligner på en kvise bare det er hvit ikke gult[8|]
 men har ikke merket noe melk .....

Er stadig "våt" på puppen jeg og, har vært sånn i noen uker, det var slik forrige gang også, da lurte jeg veldig, men det er nok bare et godt tegn, hadde bra med melk fra første dag da jeg fikk jenta mi for snart 3 år siden.

Hei. Jeg fikk "råmelk" allerede i uke 12, så ut fra det jordmora sier så er det helt vanlig. varierer fra person til person når det kommer, noen får det jo ikke før noen dager før fødselen.[;)]

Back
Topp