Melk i brystene.

Himmelstøv

Forumet er livet
JA jeg har fått blank veske inni brystene, så mine bryster er vist klar for den nye som ikke skal komme før i September, Tidlig ute, forbereder seg godt dem brystene mine.

Flere som har fått det?

ingenting her enda[8D]
er d når du klemmer el kommer d av seg selv?[:)]

Jeg har fått pittelitt [:)]
Men jeg hadde melk 1,5 år etter jeg slutta å amme, så var jo ikke sååå lenge siden sist det hadde vært melk der da[:D]
Tar det som et godt tegn[:D]

Jeg hadde melk i 2,5 år etter jeg sluttet å amme min sønn. å han er nå 4 år gammel.
så er e stund siden melken ble borte her :p

synes d er litt artig at jeg har fått melk allerede :P

fikk det for flere uker siden[;)]

det kommer av og til når jeg klemmer, men ikke hver gang, er vel en måneds tid siden første gang ellerno..

Slutta å amme for ei uke sia, og har enda melk[8D] fant ut at det kanskje ble litt slitsomt å amme to stykker, så da var det greit å slutte i god tid, slik at råmelka er der når gullet kommer[:)]

jeg lekker som ei sil, må bruke amme inlegg og er 2,5 år siden jeg sluttet å amme. Hadde melk i 2 år. Så nå er vi igang igjen, blæææææ

ORIGINAL: *BekkiBjarnoll*

fikk det for flere uker siden[;)]

Jeg har ikke fått det ennå og synes det er litt rart. Fikk i uke 16 sist.... Meen det er jo ikke akkurat noen hast [:D]

Jepp det kom for noen uker siden..sist hadde jeg masse melk så får det sikker denne gangen også[8D]

ORIGINAL: mamma85

Jepp det kom for noen uker siden..sist hadde jeg masse melk så får det sikker denne gangen også[8D]

Heldig du er! Jeg måtte pumpe masse for å holde produksjonen oppe, etter 2 mnd så begynte melka å forsvinne - klarte heldigvis å holde den der til hun var 6 mnd, men MYE pumping og mye stress.... [&o]

Back
Topp