Melk i brystene allerede!

Mininirime

Glad i forumet
Marsboerne 20 18
Junilykke 2020 ♡
Aprilspirene 2023
jeg vet jo ikke at det er ordentlig melk, men da jeg våknet i morges var det en stor flekk (som en 20-kr) på lakenet. Jeg hadde tydeligvis rullet over på magen og lagt press på den ene puppen.
Er ikke dette veldig tidlig?? 15+2 er jeg...

Har det noen sammenheng for om man får lett melkeproduksjon etter fødsel? Det hadde jo vært stas :)

Har lest at det kan begynne å komme så tidlig som nå ja.

Sist fikk jeg det tidlig. Jeg var vel i uke 18 da melken begynte å komme. Jeg håpet og håpet på at det ville resultere i mye melk etter fødsel, men den gang ei. Etter bare tre mnd måtte jeg hive inn håndkle og droppe ammingen helt. Lillegutt ble ikke mett, han var ikke fornøyd, og jeg måtte gå helt over på erstatning.
Så jeg tror det varierer veldig om tidlig melk resulterer i gode ammeresultater etter fødsel.
Håper på bedre utfall denne gangen! (Også for din del. [emoji4] )

Jeg hadde ikke tidlig melk(som jeg merket hvertfall). Men da lille ble født kom det i bøtter og spann. [emoji4]

Det var tidlig ja [emoji28] Men er jo noen som får det så tidlig som deg også. Her kom det ingenting før mine ble født, og produksjonen var fin med begge. Tror ikke det har noen særlig sammenheng, men vet det ikke sikkert.

Hei igjen, ja det er blankt, ikke melkefarget.
Men da spør jeg dere som har vært igjennom dette før, hva gjør jeg nå? Orker ikke å søle på lakenet i 5 måneder til, så bør jeg begynne å sove med en slags BH og innlegg nå da?

Jeg bruker en tynn, spileløs bomulls-bh og innlegg. Orker ikke vaske bh'en daglig, derav innleggene. Selv om jeg ikke lekker så masse (enda?). Er bare 14+3, og syns det var vel tidlig med lekkasjer :p

Hei igjen, ja det er blankt, ikke melkefarget.
Men da spør jeg dere som har vært igjennom dette før, hva gjør jeg nå? Orker ikke å søle på lakenet i 5 måneder til, så bør jeg begynne å sove med en slags BH og innlegg nå da?

Kjøp engangsinnlegg på butikken eller apoteket, som du legger inni BH'en. Trenger ikke noen spesiell BH. Evt er det ikke sikkert det lekker sånn hele tiden, så det er ikke sikkert du trenger det hver kveld. Prøv deg frem [emoji4]

Hehe, takk for tips. Lakk ikke i natt, men det tror jeg er fordi jeg lå i en sånn stilling at det ikke var trykk på den ytterste delen av brystet.
Får se om jeg greier å endre sovevaner, eller såblie det vel innlegg da!

Back
Topp