Melk i brystene allerede?

*Bluebird*

Flørter med forumet
Hei. Er snart 17 uker på vei med barn nr 3 og har nå oppdaget at brystene er "fulle". Hadde ikke melk med første, men fikk det heldigvis til med nr 2 og ammet da i 1, 5 år. Så sluttet å amme for 6 mnd siden. Men nå kjennes brystene fulle og lekker "melk" hvis eg er i nærheten av andre babyer som gråter.
De er også utrolig ømme og harde. Sikkert heldig som " er i gang" med melken men synes det er litt for tidlig. Så lurte på om det var andre flergangsfødene som opplever det??

Har ei venninne som opplevde det som førstegangsfødende, og. Hun måtte gå med anmeinnlegg nesten hele svangerskapet, for hun lakk melk. Jeg sluttet å amme i januar og hadde melk i brystene helt til jeg ble gravid igjen. Forsvant da jeg var 6-7 uker på vei.

Hei. Er snart 17 uker på vei med barn nr 3 og har nå oppdaget at brystene er "fulle". Hadde ikke melk med første, men fikk det heldigvis til med nr 2 og ammet da i 1, 5 år. Så sluttet å amme for 6 mnd siden. Men nå kjennes brystene fulle og lekker "melk" hvis eg er i nærheten av andre babyer som gråter.
De er også utrolig ømme og harde. Sikkert heldig som " er i gang" med melken men synes det er litt for tidlig. Så lurte på om det var andre flergangsfødene som opplever det??

Kan ikke si annet enn at kroppen er fascinerende! Lekker om du er i nærheten av gråtende babyer, det blir jo ikke mer fascinerende enn det :happy: herlig!!

Kan ikke si annet enn at kroppen er fascinerende! Lekker om du er i nærheten av gråtende babyer, det blir jo ikke mer fascinerende enn det :happy: herlig!!

Hehe....ja, kroppen er fascinerende. Rart å reagere på andre sine babyer. Aldri opplevd det før, men 2 ganger hittil nå med 2 forskjellige nyfødte

Jeg slutta å amme storebror i april, har ikke mista melka før for en ukes tid siden. Men nå virker det som om det begynner ny produksjon her. Ømme og halde pupper. Håper jeg slipper å finne frem ammeinnleggene helt enda :-)

Jeg lak fra uke 17 sist gang, så jeg måtte bruke ammeinnlegg å bytte flere ganger om dagen. Nå lekker jeg innimellom, men ikke så mye at jeg må bruke innlegg.

Jeg hadde det sånn i første svangerskap. Naboen hadde baby, og når han gråt på natta våkna jeg av at det lakk melk ;) med nummer to kom ikke melka ordentlig før etter hun var født, men om jeg klemte på brystet så kom det noe dråper fra 15 uker allerede. Nå er vi i gang igjen, så nå (14 uker) må jeg hver dag ta bort hvitt seigt "belegg" som samler seg på null komma niks. Så det er veldig tydelig at brystene vet hva de skal, og forbereder seg til den lille :) helt utrolig hva kroppen vår kan altså ❤️ Blir fort noen ammeinnlegg da ;) storforbruker før bebisen engang er født :nailbiting:

Nr3 her å... Ja merker at det er noe i kjertlene, tørr ikke klemme eller noe, smule redd for å leke nå:p hatt også sånn hvitt belegg som samler seg :wacky: sist kunne det dryppe litt helt på slutten

Her er det kun hvit belegg foreløpig, men kjenner det skjer noe i puppene for tiden... håper å slippe å lekke denne gangen å :-)

Jeg fikk blank væske allerede i uke 11, når jeg klemte på de. Men regner med det tyder på at brystene er i gang :P i uke 6 og 7 hoppet bh-str fra G til H så mine sa bare POFF tidlig og plutselig. Vært varme, store og vonde siden da. :D Håper det er mer i de ved dette barnet enn de 30 ml jeg kun fikk ved forrige sv.skap. Er ikke str det kommer an på! :P Selv med store var det minimalt med melk sist. Ble et flaskebarn og tror det blir denne gangen også. :)

Er førstegangs og i uke 21+6. Første tegn på melk i dag, da det plutselig lakk et par dråper på tskjorta. Er dette litt i tidligste laget eller?

Da jeg våknet idag kjente jeg plutselig at det rant nedover armen! herregud så rart! (Førstegangs :p)

Med nummer 1 fikk ikke jeg melk før jeg fødte og vell så det.
Med nummer 2 kom melken etter bare ca uke 10-12.

Nå med nummer tre har jeg ikke fått melk enda. Er i uke 20 nå. Men merker at noe er på gang :)

Back
Topp