Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mrs Lutz
pumpen er ikke like effektiv som en babymunn, så det er mulig den ikke stimulerer nok. Får du ut mer dersom du håndmelker?
har du stresset mye i det siste? sovet lite? vært sliten? hatt mye å tenke på? spist lite eller anderledes enn før?
ORIGINAL: iselinn88ja det kan ta seg opp igjen. spis næringsrik mat og få deg mye søvn. Ha så mye med babyen å gjøre og la andre ta seg av julestria[;)] lukt på, ta på, se på babyen. Hudkontakt inntil brystet ditt kan hjelpe utenom pumpetiden også. gjerne samsoving i bar overkropp.
ORIGINAL: Mrs Lutz
pumpen er ikke like effektiv som en babymunn, så det er mulig den ikke stimulerer nok. Får du ut mer dersom du håndmelker?
har du stresset mye i det siste? sovet lite? vært sliten? hatt mye å tenke på? spist lite eller anderledes enn før?
Jeg prøver å stimulere ved å ha hun inntil brystet, men vet ikke om det er godt nok desverre. Jeg prøvde å håndmelke og det gjorde bare utrolig ondt, så det klarte jeg ikke å fullføre :S. Men har sovet lite og spist mindre når jeg tenker meg om. Om det har noe å si så kan nok det påvirket det ja :(
men kan det ta seg opp igjen?