Melk allerede?

bruker91

Blir kjent med forumet
Hei alle damer! Er 20 uker på vei og merket nå at jeg allerede har fått råmelk. Er ikke det litt vell
Tidlig? Er der noe jeg må passe på/gjøre for at det ikke skal begynne å fylles opp?

Er 18 uker på vei og har også fått melk. Det drypper litt fra ene brystet. Var slik i første sv.skap også, men det ble aldri melkespreng eller noe.

Jeg er 21+6 og har hatt råmelk og spreng et par uker nå..

Fikk i uke 15. kommer bare når jeg klemmer, så håper å unngå lekasje en stund til :) Er 21+3 nå :)

Hei :) Jeg har ikke noen tips til eller fra om hva en kan gjøre. Men jeg kan plassere meg i samme bås ;) Har ikke tenkt over tidligere om jeg har begynt å få noe melk, før jeg gikk inn på denne tråden og leste. Da måtte jeg så klart teste jeg også, og jaggu der var det kommet råmelk hos meg også. Er 19+2 i dag :)

Okei. Kanskje det er mer vanlig enn man tror da, å få melk så tidlig. Takk for svar dere:):)

Har melk fra forrigmann enda!

Tror det beste tipset er å ikke klemme for å få ut melk...det vil bare stimulere til mer produksjon. Begynner du å lekke er det ikke annet å gjøre enn å bruke innlegg :)

Welcome to the beautiful world of pregnancy :D

Haha takk for det. Nei har ikke klemt etter jeg oppdaget melken. Men merker godt at de blir større og større. Så er mye som skjer inni kroppen nå.

Back
Topp