Melk allerede?

Jeg kunne presse ut en dråpe selv når jeg ikke var gravid, så holder koken fra forrige (2,5 år siden siste amming) ;)
 
Førstegangs her da, men nei ingen melk. Jeg forstår faktisk ikke HVOR melka skal komme ut jeg. Eller, ikke misforstå - SÅ KLART skjønner jeg fra brystknoppen. Men hos meg er det ikke noe "hull" liksom - hvor det kan komme ut av. Studert og studert, og det er potte tett i disse to her altså?
 
Førstegangs her da, men nei ingen melk. Jeg forstår faktisk ikke HVOR melka skal komme ut jeg. Eller, ikke misforstå - SÅ KLART skjønner jeg fra brystknoppen. Men hos meg er det ikke noe "hull" liksom - hvor det kan komme ut av. Studert og studert, og det er potte tett i disse to her altså?
Hehe :-P neida,er nok ikke tett :-P du ser ikke noe hull der melka skal komme ut fra :-P
 
Førstegangs her da, men nei ingen melk. Jeg forstår faktisk ikke HVOR melka skal komme ut jeg. Eller, ikke misforstå - SÅ KLART skjønner jeg fra brystknoppen. Men hos meg er det ikke noe "hull" liksom - hvor det kan komme ut av. Studert og studert, og det er potte tett i disse to her altså?
Det stråler ut i alle retninger :p jeg ble veldig overraska :p
 
Jeg har også melk er 7+5 idag, men har hadd melk sia jeg ammet dattera vår , sluttet å amme henne da hun var et å nå er hun 2 og et halvt
 
Er førstegangs og våkner i natt og var våt på nipplene. 12 uker. Er det mulig? Har vært ekstremt sår i det siste. Puppene ble først mindre ømme i noen uker, så tuusen ganger verre!
 
i natt drømte jeg at jeg fikk SKIKKELIG melkespreng! Det spruta OVER alt, og pumpa vi var ødelagt! Måtte løpe byen rundt for å få tak i ny, og ingen hadde... De hadde slutta å selge pumpe... Så fikk jeg kjeft fordi jeg kom sent til et møte, men herregud, det spruta jo melk over alt! Kunne jo ikke gå på noe møte da!! :P
 
Back
Topp