Melk?? Æææ!

Kommende2barnsmamma

Flørter med forumet
Augustmødrene 2014
Herregud, kveldsaktiviteten tok en bråvending! Han spørr plutselig "eh du? Har du melk i puppene dine??" Whaaat tenker jeg! Men jooooda det har jeg etter en kjapp sjekk på badet! Bare råmelk enda da (blankt) men det er mye..skal detbarevære sånn frem til fødsel i august nå da eller??? :o off var ikke helt klarfor det her! Bør jeg begynne med ammeinnlegg? Jaja nå gikk det enda mer opp for meg at jeg skal bli mamma <3 hehe

Sent from my iPhone using BV Forum

Herregud, kveldsaktiviteten tok en bråvending! Han spørr plutselig "eh du? Har du melk i puppene dine??" Whaaat tenker jeg! Men jooooda det har jeg etter en kjapp sjekk på badet! Bare råmelk enda da (blankt) men det er mye..skal detbarevære sånn frem til fødsel i august nå da eller??? :o off var ikke helt klarfor det her! Bør jeg begynne med ammeinnlegg? Jaja nå gikk det enda mer opp for meg at jeg skal bli mamma <3 hehe

Haha ;) her er det også "melk". Spesielt nå kveldene når jeg ligger på siden. Sykt irriterende!! Er mest blank væske her også, mrn noen ganger sverger jeg på at det er melk :o

Bruker kun en håndduk om nettene. Styra fælt med bytting av laken i begynnelsen (syntes det var så ekkelt med flekker på..) :p på dagtid bruker jeg ikke noe, da jeg ikke merker noe uten å klemme på de. Men har ammeinnlegg liggende ;) sprøtt!

Sent from my iPhone

Oi!
Trodde ikke man fikk melk før babyen ble født jeg..:P
Hvor langt på vei er dere som har fått alt?

Huff, ja.. Hatt det siden uke 19, jeg. Er 23+0 i morgen. Noen ganger renner det :P Skikkelig ålreit.. ;)

Sent from my iPad using BV Forum

Ganske så normalt å ha det. Slutta å amme første i februar/Mars 2013 og det ble ikke borte før jeg ble gravid igjen. Kommer tidlig og forsvinner sent ;-P

Oi!
Trodde ikke man fikk melk før babyen ble født jeg..:P
Hvor langt på vei er dere som har fått alt?

Jeg er 22+5, men har hatt det noen uker altså. Hehe :)

Sent from my iPhone

Trodde ikke det kom før ungen var født jeg heller :p

Sent from my iPhone

Her har jeg hatt "melk" lenge, men bare noen dråper om dagen. Helt hvitt. Husker ikke nøyaktig når det kom men det var rundt uke 14-15 :-)

Sent from my iPhone using BV Forum mobile app

Har heller ikke hatt noe enda.. men hadde det rundt uke 20 med førstemann :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Noen ganger så renner det litt om natten. Gjerne på ryggen til samboeren min, haha

Jeg klemte litt på brystene i dag, de har vært så ømme og har føltes skikkelig "fulle" de siste dagene. Svatt skikkelig når det kom noen dråper blank, tyktflytende væske ut (20 uker på vei). Men det er vel helt normalt, selv om det IKKE føltes normalt enda. :P

Ble plutselig nervøs for å lekke og måtte ha innlegg, men det begynner vel ikke plutselig å lekke helt uten videre? Har ikke opplevd at det kommer noe uten at jeg klemmer på.

Back
Topp