Melisboken

Melis

Andre møte med forumet
Da var jeg her inne igjen.. Utrolig lenge siden jeg har vært her eller på SG, noe jeg var helt opphengt i før.. Måtte bare ha en pause, det eneste jeg klarte å tenke på var baby baby baby. Alle sa jo at bare jeg ikke tenkte så mye på det, kom det til å skje. not.. ! Nå har vi prøvd siden juli 2003... Det er 6 ÅR!! Er det rart man blir gal... Ja, jeg har PCOS og det er noe dritt.. Men alt føles så usigelig urettferdig!! En kollega på jobben kom å fortalte at hun skal bli bestemor. Dattra hennes er 18 år og narkoman. Jeg får lyst til å skrike!!!
 
Vi har kommet dit at vi må gjøre noe aktivt, bestilt brosjyrer fra adopsjonsforum, men også fra Medicus ang. prøverør.. Må få prøvd d først.. Kall meg egoistisk, men har så utrolig lyst til å være gravid fysisk, ikke bare psykisk.. Jeg vet jo at det er mange barn i verden som skulle hatt et godt hjem.. Men likevel. Må bare få bestilt en time til fastlegen, sånn at hun kan henvise... Da mener jeg at samme regler gjelder ang. betaling som når det er offentlige sykehus som gjelder. Ei veldig god veninne av meg har vært gjennom prøverør nå i høst, med resultat gravid med tvillinger! Det var vel det som gav meg sparket om å komme igang igjen.. Nå er hun slank da, mens jeg ikke er det, så jeg er litt spent på hva legene sier til det... Hjem å slank deg, eller vi prøver uansett... Får vel se..
 
Nok for i dag, nå venter jobbet...
 
Masse lykke til, skal krysse fingrene for deg. En spire hadde vært fortjent, du må jaggu meg være en sterk person, 6 år er lenge... Håper det ordner seg for dere, kanskje prøverør er tingen for dere[:)]
 
Velkommen tilbake (selv om jeg ikke har "sett" deg før) og håper at dere får raskt hjelp til å få babyen som er så etterlengtet[:)][:)][:)] Masse lykke til[:)]
 
ORIGINAL: *gullkorn*

ORIGINAL: RANDÅLF

Velkommen tilbake (selv om jeg ikke har "sett" deg før) og håper at dere får raskt hjelp til å få babyen som er så etterlengtet[:)][:)][:)] Masse lykke til[:)]


Signerer denne [:)]
 
6 år er ufortjent lenge å vente på et barn. Håper inderlig dere slipper å vente veldig mye lenger!
 
Tusen takk for det! Det er lenge siden jeg var her, sikkert to år, så det er ikke så rart at dere ikke har sett meg før:) Når det gjelder det med å være sterk som person, så er jeg vel heller dum som ikke har latt meg selv innse at vi trenger annen hjelp enn Pergo og metformin.. :)
 
Back
Topp