Meldt Mina på danseskole

oslojente1980

Forumet er livet
VIP
Her på Lambertseter så er det danseskole for barn/voksne, så jeg har meldt på Mina på et kurs som heter ministjerner 2-4 år. Hvorav vi voksene er med og danser sammen med barna + 2 danselærere. Dette er hver  torsdag kl 1715 og varer ca 30 min.

Mina elsker musikk og synes det er sååå gøy å danse, så dette må jo være midt i blinken for henne[:D]

Er veldig spendt på hvordan hun synes dette er[:)]

Så gøy![:D]
Det kommer helt sikkert til å falle i smak!!

Har tenkt å se om det starter opp igjen danseskole her nå også,vet de har danseskole for små barn på treningssenteret her...hadde sikkert vært veldig gøy for både liten og stor![:)]

Det høres kjempegøy ut - skulle ønske det fantes noe slikt her også, men det ser ikke sånn ut. Håper dere koser dere masse!

Så koselig, det blir sikker morsomt for liten og stor.
Driver å vurdere med Christian også men vet ikke om det er litt jentete?
Men er jo bra at gutta har rytme i kroppe og han elsker dans og sang

Oi, så stilig da [:D] Kan tenke meg det blir stas for Mina da, og ikke minst å se på henne, god jentaa [:D]

ORIGINAL: silje a

Så koselig, det blir sikker morsomt for liten og stor.
Driver å vurdere med Christian også men vet ikke om det er litt jentete?
Men er jo bra at gutta har rytme i kroppe og han elsker dans og sang

Var gutter på dette kurset. Synes du helt klart kan melde han på om han synes det er gøy[:)]

Så utrolig kjekt det hørtes ut - tenker Mina kommer til å stortrives. Musikk og dans er jo toppen for de små! Det finnes nok noe lignende her i nærheten, men for øyeblikket er det hun i midten som skal få bli med på en aktivitet[:)]

Kos dere masse![:)][:)]

Så morsomt!
Har søkt Ronja inn på ballett, men usikker på om ho kjem med. Håpar ho gjer det! [:)]

Det høres kjempemoro ut. Hadde nok jeg likt også[;)]

Så koselig [:D]
Skulle ønske det var noe sånt her og, men desverre ikke [8|]
Det har vært snakk om det, så får jo bare krysse fingrene [;)]

På kirkevandringen på lørdag var det en post med søndagsskole, og der fikk vi med en brosjyre om kristent arbeid i Volda, og der var det faktisk ballett for småbarn fra 4-6, så nå har jeg sendt påmeldingsskjema, og så håper jeg vi får plass. De har to grupper hver annen uke, med plass til 12 barn i hver gruppe. Fant også ut at det er barnekor fra fire år også, men nå avventer vi tilbakemelding fra balletten først

Så gøy da, Lenemor!! Håper dere får plass til Johanna[:)]

Var flaks at jeg fant ut at det var danseskole her i nærheten, da jeg tittet i Nordstrand blad. Som jeg bruker å kaste, så det skal jeg ikke gjøre heretter[;)]

SÅ gøy!!! Blir sikkert kjekt for dere begge to![:D]

Back
Topp