Linka Gift med forumet 21 Des 2005 #1 Toveli6 fikk følgende melding fra henne : Forverring av SF, så det ser ut som om jeg ender opp som desembermamma. Jeg blir satt igang kl 2300 i kveld... Da ønsker vi lykke til og så får vi en fødsel til på lista. Klem
Toveli6 fikk følgende melding fra henne : Forverring av SF, så det ser ut som om jeg ender opp som desembermamma. Jeg blir satt igang kl 2300 i kveld... Da ønsker vi lykke til og så får vi en fødsel til på lista. Klem
L løven Glad i forumet 21 Des 2005 #3 Ja lykke til, det er mange som har får i desember nå?? Er det 4 hittil, av januarmammar?
Linka Gift med forumet 21 Des 2005 #4 Ser ut til at Lena28 blir nr 4. Spennende og se når klokka slår tolv den 31 des, hvor mange januarmammaer som har født i desember. Klem
Ser ut til at Lena28 blir nr 4. Spennende og se når klokka slår tolv den 31 des, hvor mange januarmammaer som har født i desember. Klem
L løven Glad i forumet 21 Des 2005 #5 Ja uff jeg tror jeg er en av de som ikke klarer å knipe... og du er jo like langt som meg så det blir spennende å se hvem som plopper først[:D]
Ja uff jeg tror jeg er en av de som ikke klarer å knipe... og du er jo like langt som meg så det blir spennende å se hvem som plopper først[:D]
L løven Glad i forumet 23 Des 2005 #10 Har termin 3. jeg...[:D] ORIGINAL: Linka Det blir det. Har du også termin 4 januar???