Melding om ankommet ufortollet sending

Taranitas øyenstener

Forumet er livet
har handla ca 900 blomster på wild orcid crafts og avtalte med dem at de skulle krysse av for "gift" og skrive verdien under det som den egentlig var, men nå fikk jeg altså en slik melding i posten, så nå må jeg betale 103 kr i toll avgifter (trodde ikke scrapbook varer var toll pliktig) + andre omkostninger, så dette kjøpet svarte seg overhodet ikke nå[:'(]

Uff så kjiiipt... Hvor mye blir omkostninger og sånn på da?

ORIGINAL: smash

har ikke peiling, for det skriver dem selvsagt ikke på[:'(]

ORIGINAL: Taranitas øyenstener

Uff, så leit[:(][:(][:(]
Får håpe det ikke blir aaaltfor mye da!!!

Uff, så leit[:(][:(][:(]
Får håpe det ikke blir aaaltfor mye da!!!

samme håper jeg, men nå har jeg skrevet ut alt jeg trengte og får sendt det avgårde imorgen

har handla ca 900 blomster på wild orcid crafts og avtalte med dem at de skulle krysse av for "gift" og skrive verdien under det som den egentlig var, men nå fikk jeg altså en slik melding i posten, så nå må jeg betale 103 kr i toll avgifter (trodde ikke scrapbook varer var toll pliktig) + andre omkostninger, så dette kjøpet svarte seg overhodet ikke nå[:'(]

har de ikke skrevet gift og senket verdi utenpå selvom de sa de skulle?
det kan jo være at tollen har tatt en stikkprøve da... å hvis ordrelappen ligger inni så ser de jo at verdien var høyere! og at det da ikke var en gift.. men kiiiipern da[:-]

de har ofte stikkprøver i tollen, så da hjelper det lite at pakka er feilmerket om invoicen inni pakka er riktig...

de 103,- er momsen, ikke toll, også tar de oppunder 100-lappen i gebyrer

hvordan er de på porto... fikk lyst på litt der, men skal holde meg under 200,- [:D]

ORIGINAL: Lotten

de har ofte stikkprøver i tollen, så da hjelper det lite at pakka er feilmerket om invoicen inni pakka er riktig...

ok, typisk at det er meg som havner i slike stikkprøver da, hehe, 2 gangen min på 1 år nå, noe drit[:'(]

ok, typisk at det er meg som havner i slike stikkprøver da, hehe, 2 gangen min på 1 år nå, noe drit[:'(]

uflaks[:-]

ORIGINAL: Lillemumma*Kasper

uflaks[:-]

jepp, det kan man trygt si[&o]

Dere får handle i norske butikker sier jeg bare, da slipper dere toll[:D] Og ikke blir det mange kr dyrere heller skjønner jeg[8D]

Back
Topp