Melding fra sykehuset

Hehe.. Heldig som får påminning :) vi og ska på onsdag, men eg har faktisk glemt tidspunktet siden jeg flyttet timen fra 11/3. Så eg hadde satt pris på en sånn melding :p *surrehode*

Ja men Lotus4_2 det er det som er gjør meldingen enda morsommere. Det står ikke kl. slett....hehe... så det hadde nok ikke hjulpet deg noe særlig!

Haha!! Gjør det ikke.. Da hadde jo eg vært like langt :p

jeg fikk også den i dag :D "vil minne om din time på sykehuset østfold, onsdag 13/2-13" Ble så glad da jeg :D har telt timer lenge selv, men da ble det så veldig virkelig :D

Hehe! Nei, ikke så lett å glemme den nei. :)

Hihi snakk om meldinger fra sykehuset ja......
Fikk en i dag jeg også, men jeg vet ikke hva eller hvem det gjelder.
Jeg kan ikke huske å ha fått satt opp noen time som jeg kjenner til hverken til meg eller jentene.....
Siden det ikke står i mld hva det gjelder så er det vel ikke bare bare å ringe og finne ut hvem som skal hva heller :P
Men det stod kl.slettet her da, selv om det hjelper lite når jeg ikke vet hvem eller hvor.
Håper jeg finner ut av det før tirsdag 12.02 kl 10:00 da......

Hihi snakk om meldinger fra sykehuset ja......
Fikk en i dag jeg også, men jeg vet ikke hva eller hvem det gjelder.
Jeg kan ikke huske å ha fått satt opp noen time som jeg kjenner til hverken til meg eller jentene.....
Siden det ikke står i mld hva det gjelder så er det vel ikke bare bare å ringe og finne ut hvem som skal hva heller :P
Men det stod kl.slettet her da, selv om det hjelper lite når jeg ikke vet hvem eller hvor.
Håper jeg finner ut av det før tirsdag 12.02 kl 10:00 da......

Oi,så rart?!? :-) Håper du finner ut av det. Kanskje de kan ha sendt til feil pasient?

Oi,så rart?!? :) Håper du finner ut av det. Kanskje de kan ha sendt til feil pasient?
Fant ut av det ;)
Ringte avlastinga det gullet bor og spurte om de hadde noen timer til henne som jeg ikke hadde fått beskjed om, joda, de hadde en avtale med habeliteringstjenesten ang veiledning og tilrettelegging i boligen ;)
Men det hadde jo hjulpet meg om det hadde stått hilsen habeliteringstjenesten da i meldingen.

Back
Topp