McQeen Gift med forumet 30 Jun 2006 #21 Dette er jo kjempe spennende....JEG OG VIIIIIIILLLLLLLL[:D] Noen som har hørt noe mer fra henne?? Er så spent her...hehe
Dette er jo kjempe spennende....JEG OG VIIIIIIILLLLLLLL[:D] Noen som har hørt noe mer fra henne?? Er så spent her...hehe
T Tjolahopp Elsker forumet 30 Jun 2006 #22 oioioi... spennende ja [:D] Minner meg virkelig på hvor nær jeg/vi er... [:)]
*SommerMamma* Forumet er livet 30 Jun 2006 #24 OIOIOI!!!! Fortsatt lykke til da Monicus!!!!! Hihi,,,,godt den kommer i vår måned, selv om kanskje du ønsker det overstått..????[:D][:D] SPENNENDE DETTE HER!!!!
OIOIOI!!!! Fortsatt lykke til da Monicus!!!!! Hihi,,,,godt den kommer i vår måned, selv om kanskje du ønsker det overstått..????[:D][:D] SPENNENDE DETTE HER!!!!
LilleJenta Gift med forumet 30 Jun 2006 #25 Kjempe spennende!! Stå på jenta, Kian er på vei for fullt! Håper det blir 1.juli baby![;)]
mamma til 4 snart5 Flørter med forumet 1 Jul 2006 #27 Åå så spennende..lykke til monicus...tenker på deg og lykke til[:)]
AB Forumet er livet 1 Jul 2006 #28 oioioi.. spennende... flott at hun kommer seg inn i juli..hehe... Lykke til fortsatt!! Gleder meg til å høre mer!!
oioioi.. spennende... flott at hun kommer seg inn i juli..hehe... Lykke til fortsatt!! Gleder meg til å høre mer!!