Melding fra Molsy

~Lisbeth83~

Forumet er livet
Heia.
Benjamin er nå født.
Han kom 16.51, ikke målt enda.
Fødselen gikk raskt, rakk ikke få epidural engang.
Molsy:-)

[:D]Gratulerer så mye med lille benjamin[:D]

Weee!![:D] Gratulerer så masse med den nye babygutten!![:)][:D][:D]

Jippi!!!
Gratulerer masse med gutten din, Molsy!
Jammen gikk det fort[:D]

Gratulerer så mye...

Gratulerer så mye[:D]

Heldig du er! Gratulerer så mye med Benjamin!
Kos dere! [:D]

Kjekt å høre at alt gikk bra, og gratulerer så masse med det nye familiemedlemmet!!!![:D]

Gratulerer masse, Molsy[:)] Det var en nydelig gutt du har fått [:D][:D] Lykke til i tiden som kommer!! [:)]

Klem til deg fra meg

Gratulerer så masse med gutten din Molsy!!![:D]

Tusen takk for gratulasjonene.
Han var 3350 g og 51 cm lang og dritsøt.

Vannet mitt gikk rett etter at jeg postet siste melding her igår, rundt 14-tida og 2,5 timer senere var han ute av meg. Gikk kjempefort.
Nå ligger jeg, pappan og nurket på sykehuset og slapper av og tar oss igjen fra igår. Tok skikkelig på selv om det gikk så raskt.. tror ikke jeg hadde passet sammen Tom Cruise for jeg hylte som besatt. [8D] 

Nå er det bare å sende fødestøvet videre til dere som forsatt venter. [:)][:)]

gratulerer så mye med gutten. håper d er min tur snart bynner å bli lei av å vente  vil ha lille nurket ut[:)]

Gratulerer så masse Molsy.[;)] Begynner jo å forstå nu at æ må forberede mæ på at det snart er realistisk at jeg skal føde[8|] Har bare utsatt og utsatt det,sitter med eksamen nu,kanskje ferdig med den om en uke,og DA skal jeg begynne å tenke på fødselen,kanskje i seineste laget. Føler meg som en mann som skal gifte seg,og begynner å få kalde føtter.Er jo litt skummelt det her

gratulerer så mye...
Nyt tia.. og kos dere masse

Gratulerer så mye Molsy!!!

ORIGINAL: Minimeg

ORIGINAL: Molsy

Tusen takk for gratulasjonene.
Han var 3350 g og 51 cm lang og dritsøt.

Vannet mitt gikk rett etter at jeg postet siste melding her igår, rundt 14-tida og 2,5 timer senere var han ute av meg. Gikk kjempefort.
Nå ligger jeg, pappan og nurket på sykehuset og slapper av og tar oss igjen fra igår. Tok skikkelig på selv om det gikk så raskt.. tror ikke jeg hadde passet sammen Tom Cruise for jeg hylte som besatt. [8D] 

Nå er det bare å sende fødestøvet videre til dere som forsatt venter. [:)][:)]

Kos dere masse!!!!!

Ps. Må dere ha egne klær på hotellet eller? På babyen mener jeg.

Har pakka ferdig nå nemlig og har tenkt å komme snart jeg og.

Vi ligger ikke på hotellet. Men jeg har hørt at man får klær til babyen på hotellet også. Det er veldig rolig på barsel akkurat nå, så man får ligge der stort sett. Like greit det sjø. Håper du kommer snart da [;)][:)]

Back
Topp