Melder meg ut....

smulti

Blir kjent med forumet
Hei...Har ikke vært så aktiv dn siste tiden noe fordi jeg har hatt problemer med å logge meg inn å nå fordi:

Alt har vært så fint - var på UL 3 mars der jeg fikk se min lille spire med både hjerteaktivitet å og at den beveget seg...Noe som var VELDIG positivt...Jeg ble selvfølgelig utrolig glad for dette tross alle MA og SA vi har vært gjennom.
Onsdag sent ettermiddag fikk jeg blødninger...fikk komme inn til legen m/UL torsdags morgen kl 9...Der fikk jeg/vi bekreftet at d ikke var noe hjerteaktivitet...fosteret hadde sin rette størrelse tilsvarende uke 9+2 eller 9+3 (så d vil si rundt mandag tirsdag "døde"d) tror jeg hun sa (gråt så mye at jeg husker ikke helt hva hun sa[:(]) siden jeg ble satt 3 dager tilbake ville jeg vært ca 10 uker på fredag vil jeg tro....Jeg gikk rett i "kjelleren" pga av dette...Utskrapningen ble utført torsdags kveld kl 20...Dette har liksom ikke gått opp for meg før sent i går kveld, natt i dag...Tårene bare triller å triller...Jeg kan ikke fatte dette...Syns dette er URETTFERDIG..., men som legen som tok UL og sykehuset sa så er dette ganske uvanlig selv ikke sjeldent..Når først hjerteaktivitet i så mange uker er sett så er sjangsen rundt 2-5% for at d skal gå galt. SÅ jenter IKKE bekymre dere...Det går bra for dere - i utgangspunktet så ville jeg ikke skrive dette her for jeg vil ikke bekymre dere, men jeg MÅTTE bare få d ut..[:(][:(][:(]

ØNSKER DERE ALLE KJEMPE LYKKE TIL - Dere har utrolig mye å se frem til, å bli mor/foreldre er bare heilt fantastisk[;)]
Nå skal jeg bare ta en dag om gangen å kose meg MASSE med mine 3 skjønne gutter...

ånei[:(] så trist[:(] Ta vare på hverandre. Håper virkelig en ny spire sitter snart og holder seg der i 9 mnd. Trøsteklem

Sender masse tanker til deg/dere!! Ble ordentlig lei meg på dine vegne nå! Kan ikke forestille meg hvordan dette oppleves, men kan tenke meg det... [:(]

Håper du klarer å kose deg sammen med familien din og at det snart kommer en ny spire til dere[:)]

Takk for d...

Så fryktelig leit å høre.. hva kan man si i en slik situasjon.. ingenting som hjelper. Ta vare på hverandre og ikke gi opp.. Trøsteklem. 

[:(]

Uff, så trist. Lykke til neste gang, ikke gi opp. Kos deg sammen med familien din.

ORIGINAL: Missy_

ånei[:(] så trist[:(] Ta vare på hverandre. Håper virkelig en ny spire sitter snart og holder seg der i 9 mnd. Trøsteklem

Å kjære vakre vene![:(][:(]
herregud, fortsår så godt du er lei deg! Er skikkelig trist å høre!
Håper dere kommer dere gjennom dette snart, prate masse sammen. Og så evt prøve igjen?
HUFF, masse lykke til affal!

ORIGINAL: malone

Uff, så trist. Lykke til neste gang, ikke gi opp. Kos deg sammen med familien din.

så utrolig trist å høre[:(][:(] vet ikke akkuratt hvordan du har du nå siden dette ikke er noe jeg har opplevd, men kan tenke meg at det må være forferdelig for deg.. håper du kommer deg igjennom dette og at dere snart får en liten spire til som sitter! det fortjener dere!!

ORIGINAL: miomin

Sender masse tanker til deg/dere!! Ble ordentlig lei meg på dine vegne nå! Kan ikke forestille meg hvordan dette oppleves, men kan tenke meg det... [:(]

Håper du klarer å kose deg sammen med familien din og at det snart kommer en ny spire til dere[:)]

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

ORIGINAL: Frk. Careface

så utrolig vondt å lese[:(] sender deg mange tanker og klemmer i en fryktelig vond tid..

Å huffameg så forferdelig! Nå fikk jeg skikkelig vondt i hjertet mitt [:(]

Håper dere kommer dere igjennom dette sammen...

Mange klemmer fra meg

ORIGINAL: Petra Prøvedokke

ORIGINAL: Frk. Careface

så utrolig vondt å lese[:(] sender deg mange tanker og klemmer i en fryktelig vond tid..

ORIGINAL: wanna.be.a.mum

Så fryktelig leit å høre.. hva kan man si i en slik situasjon.. ingenting som hjelper. Ta vare på hverandre og ikke gi opp.. Trøsteklem. 

Så utrolig leit å høre! [:(]
Jeg har ikke opplevd å miste,
så kan ikke sette meg helt inn i hvordan det føles!
Men det må være tungt for dere!

håper virkelig dere får en spire til å sitte snart!
Masse lykke til videre og ta godt vare på hverandre!

klem

ORIGINAL: *lovely*

Så utrolig leit å høre! [:(]
Jeg har ikke opplevd å miste,
så kan ikke sette meg helt inn i hvordan det føles!
Men det må være tungt for dere!

håper virkelig dere får en spire til å sitte snart!
Masse lykke til videre og ta godt vare på hverandre!

klem

TUSEN TAKK ALLE SAMMEN FOR GODE TRØSTENDE ORD...
Om jeg orker å prøve på en ny spire tviler jeg sterkt på....etter så mange missed abortin og spontan aborter sliter dette ganske på psyken...
NÅ nyter jeg tiden med barna - selv om jeg syns dette var BARE SÅ URETTFERDIG[:(]
Dette er en tung tid - jeg blir jo ikke akkuratt yngre med årene (hehe selv om jeg føler meg ganske ung[;)])

MANGE MANGE LYKKEØNSKNINGER TIL DERE ALLE [;)]

Petra Prøvedokke: Kan du slette meg fra alle lister

uff stakkars dere, trøsteklem, skrekk og gru - så fælt!![:(][:(]

Back
Topp