Melder meg ut...

Majjj89

Betatt av forumet
Etter en uke med blødninger og smerter, og HCG-nivået har kun økt fra 221 til 287, så vet jeg at det nå har gått galt igjen. Vår andre spontanabort på et halvt år. Livet føles urettferdig ut akkurat nå, men snart skal jeg reise meg igjen Lykke til videre alle sammen [emoji173]️ Ønsker dere alt godt [emoji173]️

Ånei.. :(
Stor klem til deg :Heartred Det er lov å føle at livet er dritt, og det er lov til å sørge! :Heartred

Håper at tredje gang er gullegget som sitter :Heartpink Lykke til!

Så utrolig trist [emoji17]
Varm klem til deg [emoji173]️

Å nei!  så fælt at det nå skjer for andre gang. Håper spiren holder neste gang så får dere ha lykke til igjen med prøvingen når dere er klare for det 

Ånei! Så utrolig trist!
Håper jeg ser deg snart igjen her innr :Heartbigred

Uff så utrolig leit :(

Sender deg en stor klem :Heartred

Så trist å lese [emoji17]Varme tanker og klemmer deres vei. Håper neste spire klorer seg fast. Masse lykke til [emoji173]️

Det samme skjedde for meg forrige måned. Jeg rakk ikke å komme inn i normal syklus før en ny spire satt. Så ikke sikkert det er lenge igjen til du melder deg inn på ny :smiley-angelic003

Uff så trist å lese :( Lykke til med neste forsøk! Håper spiren sitter snart :happy:

Veldig trist på dine vegne, har selv vært der for 3 år tilbake. Mistet 2 ggr samme året, men året etter satt spiren med pergotime på første forsøk :happy:
Og denne gangen prøvde vi ikke en gang :hilarious: Er fortsatt i småsjokk over positive tester. Så ikke gi opp håpet! Alle gode ting er 3! :Heartred Det er da det skjer :Heartred

Så leit :( Masse varme tanker herfra, håper spiren snart sitter igjen :)

Back
Topp