Melder meg ut..

Smukka91

Glad i forumet
Marsboerne2017
Ultralyd i går viste ingen tegn til graviditet i livmoren. Har i halvannen uke hatt tester som ikke ble sterkere og digitale viste bare 1-2. Så utsiktene har vært dårlige fra starten. Skal få svar på hcg prøve nr 1 idag og skal samtidig ta nr 2, men har nok mistet[emoji17]

Ultralyd i går viste ingen tegn til graviditet i livmoren. Har i halvannen uke hatt tester som ikke ble sterkere og digitale viste bare 1-2. Så utsiktene har vært dårlige fra starten. Skal få svar på hcg prøve nr 1 idag og skal samtidig ta nr 2, men har nok mistet[emoji17]

Trist å lese! Håper det blir bedre og så kommer den lille plutselig til å sitte skal du se :) *klem til deg*

Håper det[emoji4] var ikke planlagt dette, men nå har vi begge lyst å prøve når vi nå har kjent på følelsen å skulle bli foreldre igjen

Da kommer det plutselig :) Så er det jo godt å vite hva man vil også, så sitter det plutselig :) Du er ikke så gammel enda heller, så dette tror jeg vil gå veldig bra ;) Bare å slappe av og *nyte* tiden, så ordner alt seg til slutt skal du se :)

Så trist å lese :( Masse lykke til videre iallefall!

Utrolig trist, og lese dette :(
Krysser alt jeg har for at neste spire kommer fort, og sitter helt frem til mål :D
Måtte du få et fantastisk svangerskap :)

Back
Topp