Melder meg ut!

Nøtta17

Forelsket i forumet
Sommerfuglene <3
Hvorfor går det ikke an å bare melde seg ut av denne dumme, teite kvalmen??
Føler meg så teit når jeg sitter å gråter på mannen fordi jeg er så trett av det! :p
Skal vel bare være glad for at jeg har symptomer, men ååhr!!
Hodepine og kvalme ca 80-100% av heeeele døgnet! :(

Gleder meg til denne fasen er over, har ringt inn "syk" på jobb igår og idag og har så dårlig samvittighet. Skal til legen idag da... Håper på gode råd! :)

Sent from my iPhone using BV Forum

:o Nå skremte du i allefall meg. Kan ikke lage sånne oversrkifter vet du :p Trodde at du skulle melde deg ut av Juni2014. Og det får ingen flere lov til å gjøre i allefall. ❤

Godt at du skal til legen, for det er ikke noe kjekt å ha det sånn du beskriver.. Masse gode tanker sendes din vei :)

Fy på deg hehe, blei satt ut av overskriften jeg og ;)

Men vet akkurat hvordan du har det, jeg ble sykemeldt i går pga kvalmen og trettheten. Jeg tror ikke legen kan gjøre så mye annet egentlig :/ Har lest at folk har fått postafen osv, mulig det hjelper, men min lege ville ikke gi meg dette.

Masse lykke til hos legen! :)

Jeg ble også satt ut av overskriften...din luring:D
Da jeg gikk med mi første, kastet jeg opp rundt om 10-15 ganger for dagen.
Startet morgenen med ett glass vann på nattbordet slik at jeg hadde noe å spy opp, for det var så vondt å gjøre det på tom mage. Jeg fikk mange råd, og det var ikke alle som hjalp, men å ligge på venstre side fremfor høyre pga organene...og massere hunden mellom tommelen og pekefingeren(noe kinesisk greier, men det hjalp faktisk litt), masser lette sirkler rundt navlen, og når jeg skulle prøve å spise...tok jeg en bit brød, og en sup melk eller vann. Jeg satt faktisk med bøtta å ventet på å spy etter hver eneste bit, men etter hvert gikk det bedre. Tilslutt hadde jeg fått i meg en skive. Leste her inne at noen hadde fått reisesyketabletter...vet ikke om det er lurt ang babyen, men det vet legen din.
Jeg føler så inderlig med deg, og jeg håper du føler deg bedre snart...kanskje kvalmen "forteller deg" at du har en liten pike der inne? ;) <3

Hehe dere er søte jenter! :D
Jeg skal IKKE mld meg ut ;)

Sist jeg var gravid med jenta mi kasta jeg også opp MYE, i 8 mnd!! :O
Hadde alltid bøtte eller pose ved siden av meg, rørte meg ikke innenfor en butikk på mndr :p

Men det med et glass vann for å ha noe å spy opp var ikke dumt! Jeg våkner på nettene fordi jeg må kaste opp og da bare brekker jeg meg, og det er så VONDT!! :(

Jev vil helst ikke ha piller sånn pga babyen men vi får se etter legetimen :)

phuuuuh.. skremmer livet av folk på den måten der a!!!

Håper kvalmen å spyinga går over til deg. til alle som sliter med det faktisk. for jeg veit jo hvor jæævlig det er!

jeg drikker vann, så jeg i allefall får opp noe av anna enn magesyre..

Klem <3

Hehe dere er søte jenter! :D
Jeg skal IKKE mld meg ut ;)

Sist jeg var gravid med jenta mi kasta jeg også opp MYE, i 8 mnd!! :O
Hadde alltid bøtte eller pose ved siden av meg, rørte meg ikke innenfor en butikk på mndr :p

Men det med et glass vann for å ha noe å spy opp var ikke dumt! Jeg våkner på nettene fordi jeg må kaste opp og da bare brekker jeg meg, og det er så VONDT!! :(

Jev vil helst ikke ha piller sånn pga babyen men vi får se etter legetimen :)

Det som skulle stå, men som jeg ikke fikk til var....
svigerinna mi hadde det sånn som du hadde det i ditt første svangerskap i sitt første. Når hun ventet nr 2 gikk hun endel til akkupunktur, noe som hjalp veldig. Kan kanskje være verdt å vurdere dersom du er desperat. Lykke til :-)

Wæææ! Ble skremt nå! Må ikke skremme oss sånn!

Men jeg blir mer en gjerne med i klubben for å melde meg ut med kvalmen :P

Jeg ble sykemeldt i går, og er foreløpig sykemeldt to uker :)
Var nettopp innom jobb for å levere sykemeldingen, noe jeg grua meg til! Har nemlig vært sykemeldt pga ryggen i lang tid nå, så kommer dette i tillegg :P
Men sjefen tok det bra, å sa det blir kjekt med to tette =) Men kalte meg en ulykkesfugl,og det stemmer godt :P :P :P

Skremte meg også!

Kvalmen er ikke mye gøy! Jeg tror jeg blir bedre og rører meg litt...og woooops, det spyr man igjen :(

Jeg vil også melde meg ut av kvalme-klubben :(
(og hodepine-klubben og trøtthets-klubben, tiltaksløs-klubben osv)

Blåbær og postafen.

Tvillinger ventes 8 Juni 2014

Hoho, nå skremte du oss, ja..! Så utrolig kjipt å være så kvalm! Stakkars deg! Håper utmeldingen din blir raskt registrert! ;) Klem!

Blei jo skremt av overskriftå, tenkte bare å naaaaaiiiii ... Ikkje flere :) heldigvis Va det kje det :)

Back
Topp