Melder meg ut :'(

Tripptrapptresko

April 2011 August 2012 Desember 2013
Enda en spontanabort er et faktum. Spontanaborterte på 5-ukersdagen.
Har vært så sinnsykt lei meg de siste par dagene, så har ikke orket å være her inne. Sambo har vært trist han også og samtidig en fantastisk støtte, men lite som har hjulpet på sorgen jeg har følt. Det er for meg et liv uansett. Og dette lille livet var høyt ønsket og veldig etterlengtet, derfor er det så utrolig trist.
Selv om ingenting er sikkert før etter 12 uker begynner man (hvertfall jeg) å tenke på hvem som skjuler seg i magen, hvordan kommer han/hun til å se ut, er det gutt eller jente osv... disse forventningene knuses når spontanaborten skjer. Kanskje dere synes jeg høres helsprø ut nå eller at jeg overdriver, men trist er det uansett...

Håper jeg kan komme inn igjen med termin i slutten/begynnelsen av august/september. Dere virker som noen herlige jenter! Ønsker dere alt godt videre og håper svangerskapene deres går knirkefritt :) Mange lykke-klemmer fra meg

*klem fra meg*
vet akkurat hvordan du har det, og kjenner tankene igjen fra SAen min i september.. det var et lite liv på vei.. :(

Håper dere får det til å klaffe igjen snart :)

så utrolig trist! :(
ønsker deg utrolig masse lykke til!
og håper spiren sitter bedre neste forsøk! :)

Masse støttende og trøstende klemmer herfra :)

Å, nei, så trist!! :(
Det høres ut som helt normal tankegang, spør du meg - og det er LOV å bli lei seg. Det er så mye rundt selve graviditeten man gleder seg til. Man begynner jo å drømme gjerne før man har blitt gravid.

Krysser fingrene for at du kommer tilbake evt flytter inn på september! :)

Godklem

Så trist! Det er helt normalt å tenke å føle sånn som deg, jeg hadde det på akkurat samme måte da jeg SA. Det var helt forferdelig. Men heldigvis så kan man jo prøve igjen :)
Håper dere lykkes snart!

Trøsteklemmer :)

Synes ikke det høres sprøtt ut i det hele tatt. Har hatt en ma selv og vet hvordan det føles å miste. Lykke til videre, jeg håper spiren sitter snart! Klem

Huff..var det jeg var redd for når det ble stille emoticon

Masse lykke til videre, håper det klaffer fort!!

Trist å høre :( :( Håper det klaffer snart igjen :)

Back
Topp