melder meg ut herfra...

Matros

Blir kjent med forumet
kortvarig oppholde. blør i dag så da er nok løpet kjørt... trist og lei meg...

lykke til alle dere andre.. håper dere får et flott svangerskap.

Huff, så trasig [:(]

Håper spiren sitter i neste pp da ! Heier på deg  [:D]

ORIGINAL: Matros

kortvarig oppholde. blør i dag så da er nok løpet kjørt... trist og lei meg...

lykke til alle dere andre.. håper dere får et flott svangerskap.

Å nei! Er du helt sikker på at det går galt?? (Mange som har små blødninger i begynnelsen uten at de mister...) Uansett, forferdelig trist... [:(]

er en inne på januar forumet som blødde så kraftig at hun trodde hun hadde mistet, når blødningen stoppet så fikk de se en skikkelig levende vill liten krabat...
alt håp er ikke ut før de sikre tegnene (ultralyd) sier at det ikke er noe der...
så ville tatt kontakt med legen og fått tatt en HcG stiginingstest. det kan si litt mer...

Åneeei [:(] Er du heeeeelt sikker?

Jeg vet ikke så mye om sånne her ting, men jeg ville iallfall dratt til legen og sjekket

ORIGINAL: Maren Helene

Åneeei [:(] Er du heeeeelt sikker?

Jeg vet ikke så mye om sånne her ting, men jeg ville iallfall dratt til legen og sjekket

Helt enig! Har hørt at om du aborterer så har du i tillegg sterke smerter og blør MYE. Har du det? Ikke sikkert det er likt for alle da men..?

nei har verken sterke smerter eller blør sånn kjempemye.. så er nok trolig ikke en SA men var nok en kjemisk... tror eg... fikk positiv test , så negativ, så litt positiv så jeg vet ikke jeg.. men var hos legen i dag og tok en blodprøve,, får svar i måra om det i det hele tatt er noe hcg hormon der... får se men jeg har nok mistet ja.

Jeg er positiv på dine vegne til det motsatte er bevisst:-)

ORIGINAL: Vaniljeisen

Jeg og. Det har jo sikkert ingenting for deg å si, men hvis du vil ha et lite håp å klamre deg fast i, så blødde jeg de 14 første ukene (!) av forrige svangerskap. Har selv mistet 2 ganger, så var sikker på at det gikk galt hver dag, men alt gikk bra, og har nå ei helt perfekt lita jente! [:D]

tusen takk jenter for at dere prøver å muntre meg opp.. men føler jeg kjenner kroppen min og nå føler jeg meg ikke gravid lenger.

men kan oppdatere dere i morgen etter jeg har fått svaret hos legen:)

Det må du gjøre...Tvi Tvi:-) Vi krysser fingrene:-)

ORIGINAL: Vaniljeisen

samme her!Krysser alt jeg har for deg!

da har jeg fått svar på blodprøven og den var negativ... så takk for meg. [:(] var jo det jeg trodde også da så ble ikke så skuffet ,, greit å få et endelig svar. er ikke gravid lenger.

ORIGINAL: aemde og Lille Prins

Huff, så trasig [:(]

Håper spiren sitter i neste pp da ! Heier på deg  [:D]

SIGNERER!

Back
Topp