Melder meg ut en stund...

NoClue

Forelsket i forumet
Jenter som er like langt på vei som meg mister fortsatt barna sine, og jeg klarer faktisk ikke å sitte å lese på det uten at jeg selv blir kjemperedd... Så kommer til å melde meg ut frem til ordiner UL slik at jeg slipper å sitte her å skremme meg selv så mye.. Lykke til til resten og håper å finne alle her fortsatt når jeg har fått UL 

hvis du blir veldig redd av det så forstår jeg deg godt!!!!!!!!!!!

Skjønner det om du blir nervøs og redd over historiene fra de som mister. Håper du får til å slappe av og nyte svangerskapet nå frem til ul.

Regner med vi får se deg her om en 2-3 uker igjen :-)

ja blir lett skremt når en leser slik, bare husk, det er sjeldent en mister så seint..
lykke til med ultralyden. 

Skjønner godt den!
Håper du får en ordinær UL time veldig snart nå, så du slepper å gå å engste deg så mye! :))
Kos deg masse med graviditeten i mellomtiden! :))

Slutter å bekymre meg nå, har vært på UL, babyen er stor og fin. Ingenting å bekymre seg for lenger :) HURRA!!!:D

Fru Novia skrev:
Herlig!!!! Velkommen tilbake!!!!

Signerer! :-D

Takk! Gleder er stor, det ligger i min familie å miste barn, jeg er den eneste som ikke har mistet enda, min mor mistet 3, begge mine søstre har mistet... Det har vært nærvepirrende å vente på å få se babyen, men nå er jeg trygg og sparkene blir sterkere og sterkere :D Og er så glad på andres vegne at dere fortsatt er her!!:D

Velkommen tilbake! :-)

Back
Topp