Melder meg på her...

Gika

Blir kjent med forumet
Pos test i dag[:D]. Herrlig følelse!! Har termin i sluttet av april, og da kommer, hvis alt går bra, vår tredje. Har to gutter fra før, en på 3,5 og en på snart to, skal si vi slipper å kjede oss!![:D]

Mannen min vet det ikke enda, tok testen uten han... har dårlig samvittighet for det, men skal prøve å gjøre noe fint ut av det... Noen tips?? Skal jeg kanskje si det i kveld når vi legger ungene, at om ikke så lenge har vi tre små som skal legges... Eller pakke inn testen, og lage noe god mat eller noe???

Det var planlagt da, og han vet jeg har hatt en veldig følelse av å være gravid, så han blir ikke sjokkert, men jeg sa jeg ville vente med å ta test til han var der, men greide bare ikke å vente.. Huff, dumme meg! Rart å vite noe så stort uten å at han vet... Men kan liksom ikke ringe han på jobb heller da, blir litt dumt synes jeg. Har så lyst å ringe venninner osv, men de kan jo ikke få vite før han... Hehe, mange tanker nå gitt, tenkt jeg er gravid!!! Igjen... [:)]. Passer veldig dårlig i forhold til at jeg begynner i en ny jobb 1.11, men det valget tok jeg til tross for at vi skulle prøve på nr 3, trodde jo ikke det kom til å klaffe så fort denne gangen også. Men gruer meg til å fortelle min nye sjef at jeg begynner i jobber over 3 mnd på vei, og i tillegg har jeg en jobb som gjør at gravide tidlig blir sykmeldte... Aj, aj... Det ordner seg vel... Kunne ha skrevet flere sider til dere nå jeg, men må vel prøve å begrense meg litt, så avslutter med et HURRA for alle oss med termin i april!!
 
hehe så gøy!!

Lag noe godt til middag du.. -sånn at han lurer på hva dere feirer.. [;)]

Så utrolig spennende!!!
Kan jo sende ham en SMS, så kan han svare i pausen eller noe sånn [8D]

er kjempegla på deres vegne![:D]
 
Han ringte i stad, lurte på om jeg hadde gjort noe spennende i dag.... Nei da sa jeg, vil ikke ta test før vi er sikre på at svaret blir riktig... Vi ble enige om å ta test på lørdag... Hihi!! Har pakket inn en bitteliten sparke-dress og en en bitte liten body sammen med testen, tenker han skal få den etter at ungene er i seng... Blir gøy!! Han skjønner nok når han plutselig får gave, men han vet jo ikke før han ser... [:D]
 
Gratulerer så mye!! :)
 
Back
Topp