Melder meg også ut.....

85modell

Glad i forumet
Ul idag, vis at alt er stoppet opp :(( tungt e det, dette er min 3 graviditet som stopper opp:( trur ikke jeg kan bære frem noe barn.... 4 mnd til jeg kan få satt inn et nytt egg:( håpet er ikke stort her i gårn:( gubben har det like fælt, han bli aldrig å glede seg over flere graviditeter :( vet ikke mer hva man skal si :( her har det bare vært tårevått :(( alt håp er borte!

dere andre, masse lykke til<3 dere skulle bare visst hvor heldige dere faktisk er <3

Nå ble jeg lei meg :( Så trist å høre! Skjønner det er veldig tungt nå, men ikke gi opp håpet. Det skal bli deres tur neste gang. Varme tanker til deg og mannen din

Huffameg, så uendelig trist. Håper dere finner god støtte i hverandre og at dere kommer dere gjennom dette.
Håper også dere finner den styrken dere trenger for å prøve igjen, det blir deres tur en gang også. Ikke gi opp!!
God klem til deg.

Uff så utrolig trist:( Håper virkelig dere får oppleve en graviditet som ender i baby snart! Sender mange varme trøsteklemmer.

Nei uff.... Dette var utrolig trist å lese. Håper virkelig dere kan få det til snart. Uff.....

Åneii ufattelig trist å høre :-( pass godt på hverandre nå, ønsker dere alt godt!

trist å lese! Sender mange varme tanker, og håper det er deres tur neste gang!

Huff, det var utrolig trist å høre. Ønsker dere alt godt fremover, håper virkelig at det går bra neste gang.

Dette var virkelig trist, og eg ønsker dere masse lykke til videre. Håper virkelig det går for dere neste gang, og at dere får god hjelp og støtte fra helsevesenet.

Huff å huff, nå fikk jeg så vondt at tårene kom piplende :( forferdelig leit:( håper at det ordner seg for dere og at ønsket deres blir oppfyllt en dag :)

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Så trist å lese...ord blir fattige <3
Ønsker dere masse hell og lykke til neste graviditet

Nå ble jeg innmari lei meg på deres vegne...så vondt og urettferdig! Ønsker dere alt godt videre!

Så ufattelig trist :( Håper lykken snur for dere snart, og at dere klarer å holde hverandre oppe til den tid kommer. <3

Back
Topp