Melder meg inn

Gika

Blir kjent med forumet
Da melder jeg meg inn her, og håper jeg ikke blir her lenge [:)]. Har kun prøvd i en mnd, så det kan jo selvfølgelig bli en stund. Har to søte små fra tidligere, de ble til på et blunk så vi håper det går greit denne gangen også, men man vet jo aldri. Nå venter vi spent på neste eggløsning, og enda mere til neste mens skal være her. Var skikkelig kjipt å få mens i forrige uke, [:(] men heldigvis er det mange nye muligheter.

Lykke til alle sammen, håper vi treffes på gravid sidene snart!! [:D]
 
Lykke til med prøvingen. Si fra når du har tenkt å hoppe pver til gravid sidene, jeg har også lyst å være med[:D]
 
velkommen hit, og lykke til med prøvinga![;)]
 
velkommen og lykke til[:D]
 
Velkommen hit ja! Bruker nå å blande meg litt inn på gravidsidene og. Det er da ikke noen som sier man ikke skal gjøre det så.. hehe! [;)] Prøver å få med meg alt. [;)]
 
Ja, dere er hjertelig velkomne på ALLE sidene her [:)]

Bare hyggelig å kunne prate med andre som er i samme situasjon som jeg selv har vert i..
..og sikkert greit for dere å få prate litt med oss som er i en situasjon som dere ønsker å være i [;)]

Jeg har også vert "prøver" for ikke så lenge sia..
snart er det deres tur til å være gravide og alt det som følger med.[:D]

Lykke til alle sammen!
 
Velkommenhit, og masse lykke til[:)]


Lov meg at du tar med deg meg til graviditetssiden da! Skal vi si i løpet av august!?![;)]

Kos
 
Velkommen på sidene! Er selv i min 4 prøveperiode, så vi satser alle kluter på at vi hopper over på svangerskapsforumet i august alle sammen, hva??

Tror du vil trivest her, mange hyggelige folk å prate med og god informasjon!
 
Back
Topp