Melder meg inn :)

IVA

Glad i forumet
Septemberlykke 2016
Hallo hallo!

Jeg fikk positiv test den 16. mai, og etter MYE tenking om når siste mens var (jeg er så dårlig på å huske sånt!), fant vi ut at jeg er sånn ca i 6. svangerskapsuke. Altså 5+etellerannet. Er med andre ord litt usikker på menstermin, siden jeg ikke klarer å huske akkurat hvilken dag jeg fikk mensen. Skal til legen om et par uker, så da får jeg tatt en mer nøyaktig test kanskje...

Vi har egentig ikke prøvd veldig bevisst, men vi rakk å snakke om at om det skulle skje så er det ingen krise. Vi har ei fra før på 1,5 år, og er relativt nygift og ganske etablerte. Så selv om Frø er en liten overraskelse så er det veldig hyggelig! :D

Lurer på om dette svangerskapet blir veldig forskjellig fra det forrige. Jeg kjenner egentlig ikke så mye til det foreløpig, annet enn at jeg kan bli akutt supertrøtt (sånn at jeg kan sovne hvor som helst hvis jeg tillater meg å sitte/ligge), og plutselig enormt sulten. Ellers i god form enn så lenge. Er også spent på om jeg får svangerskapsdiabetes igjen, som jeg hadde den siste måneden i forrige svangerskap. Regner med at jeg får det denne gangen også.

Ellers glemmer jeg faktisk at jeg er gravid, sånn i dagliglivet. Sikkert fordi vi ikke planla dette like godt som første svangerskap. Så nå kan jeg komme på det sånn helt plutselig, og får da som regel en sånn: "oi, shit! Hva har jeg egentlig spist det siste døgnet??" :P Jeg spiser ikke de "farlige" tingene til vanlig i utgangspunktet da, og drikker heller ikke alkohol, så jeg har berget foreløpig. Tror nok at jeg kommer til å merke det mer og mer, hehe :)

Aaaanyway, nå slutter jeg å bable. Hyggelig å være her! :)

Gratulerer og velkommen til oss! ❤️

Gratulerer og velkommen [emoji5][emoji173]️

Gratulerer og velkommen inn i varmen [emoji4]

Gratulerer og velkommen hit! [emoji324][emoji322]

Gratulerer[emoji177]

Gratulerer [emoji323]

Back
Topp