Melder meg inn!

Nellie

Betatt av forumet
Hei!
Da hopper jeg inn her og håper flere snart følger etter!
Sist mens var midten av mai, da jeg har hatt veldig utstabile syklus ett år, med en sa i jul. Mistenkte eggløsning søndag/mandag 9/10 juli og tok en test som virket ganske positiv (jeg har lite erfaring, brukte ikke dette når jeg ble gravid med mine 2 første) uansett, tok en test (og flere...) og dette ble resultatet!
I følge terminkalkulator får jeg 5 april viss jeg legger litt befruktningsdato 10 juli
 

Vedlegg

  • IMG_5096.JPG
    IMG_5096.JPG
    491,8 KB · Visninger: 123
Så deg i graviditetstest-tråden, gratulerer så mye ❤️ Og så gøy at du har så sterke, tydelige tester så tidlig!

Har fått en litt mer positiv test i dag, så jeg våger å begynne å skrive litt her. Håper det går bra helt frem til april for oss begge!
 
Gratulerer med positive tester! :D

Kanskje en av dere vil lage en tråd for "Terminliste April 2018"?
 
Så deg i graviditetstest-tråden, gratulerer så mye ❤️ Og så gøy at du har så sterke, tydelige tester så tidlig!

Har fått en litt mer positiv test i dag, så jeg våger å begynne å skrive litt her. Håper det går bra helt frem til april for oss begge!

Takk, og gratulerer til deg og!:happy: Krysser fingrene for det!
 
Gratulerer så mye til begge med positive tester! [emoji2]
Litt usikker på hvilken dag el var på, men tatt utgangspunkt i 8/7, så i følge terminkalkulatoren får jeg da termin 03.04.18[emoji7]

77e228105f3508adde3c316285bde7db.jpg
 
Gratulerer så mye til begge med positive tester! [emoji2]
Litt usikker på hvilken dag el var på, men tatt utgangspunkt i 8/7, så i følge terminkalkulatoren får jeg da termin 03.04.18[emoji7]

77e228105f3508adde3c316285bde7db.jpg

Gratulerer [emoji4]
 
Sniker så vidt inn her for å titte litt, fikk også positiv test i går og i dag.
Tør ikke helt å tro det enda, men jeg sniker her litt likevel.

Gratulerer til deg!!
 
Back
Topp