Melder meg inn :-)

Mannehanne

Forelsket i forumet
Nå har jeg nettopp fått bekreftet fra Rikshospitalet at jeg er i uke 4 :-) Helt utrolig, dette var siste forsøk på å gi jenta vår et søsken og nå må vi vente 4 uker før vi vet om det er ett eller to.. Utrolig moro, har lyst til å rope det ut til hele verden!

Gratulerer så mye!!

Gratulerer !Da har vi termin i nesten samme dato :)

Så moro :-) Jeg tror det blir 18.6, men venter på papirer fra sykehuset og henvisning til ultralyd. Kunne ønske 4 uker gikk litt fortere..

Så moro :) Jeg tror det blir 18.6, men venter på papirer fra sykehuset og henvisning til ultralyd. Kunne ønske 4 uker gikk litt fortere..
Min termin dato blir 24.06 i følge terminkalkulatoren :)Jeg fikk time for UL i dag.Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å vente såååååå lenge gitt :)

Min termin dato blir 24.06 i følge terminkalkulatoren :)Jeg fikk time for UL i dag.Jeg vet ikke hvordan jeg skal klare å vente såååååå lenge gitt :)
Når fikk du time? Synes dagene går saktere enn vanlig akkurat nå ;-)

Jeg skal på UL den 6.11 :) Jeg er allerede svimmel og sliten :) Har du noe symptomer?
Så spennende! Jeg skal helst også den første uka i november, prøver å få time imorgen. Jeg har vært kvalm hver dag siden forrige torsdag, noe hodepine, trøtt, svimmel, oppblåst, treg mage og litt bekkenvondt Regner med at det kommer til å være litt av og på en stund, men akkurat nå føler jeg meg tryggest når jeg kjenner noe. Lurer litt på om begge eggene festet seg ettersom symptomene kom så fort.

Så spennende! Jeg skal helst også den første uka i november, prøver å få time imorgen. Jeg har vært kvalm hver dag siden forrige torsdag, noe hodepine, trøtt, svimmel, oppblåst, treg mage og litt bekkenvondt Regner med at det kommer til å være litt av og på en stund, men akkurat nå føler jeg meg tryggest når jeg kjenner noe. Lurer litt på om begge eggene festet seg ettersom symptomene kom så fort.
Jeg fikk bare et egg og mine symptomer har begynt også ganske tidlig.Tror det er individuelt.Vil du ha tvillinger?:)

Jeg fikk bare et egg og mine symptomer har begynt også ganske tidlig.Tror det er individuelt.Vil du ha tvillinger?:)
Ja, sannsynligvis.. Var bare en del tidligere enn da vi fikk datteren vår, men vet jo at hvert svangerskap er forskjellig. Vi håper egentlig det er ett barn.. Da har vi alt utstyr som trengs og med tanke på at jeg skal studere i 3 år etter permisjonen, er det litt skremmende å tenke på at det kan være to. Det får bli et luksusproblem, vi blir selvsagt kjempeglade om det er to, men jeg tror de første åra blir nokså intense da ;-)

Ja, og vi har jo ei fra før som da blir 3,5 og hun har diabetes så det krever litt ekstra. Men alt går, så vi får ta de vi får nå ;-) har litt vondt i magen idag og blir litt bekymret, men prøver å tenke det er bra fordi det skjer noe der inne.

Ja, og vi har jo ei fra før som da blir 3,5 og hun har diabetes så det krever litt ekstra. Men alt går, så vi får ta de vi får nå ;-) har litt vondt i magen idag og blir litt bekymret, men prøver å tenke det er bra fordi det skjer noe der inne.
Du har hatt fersk forsøk,ikke sant?Fortsetter man å gå på Progesteron støtte på fersk forsøk også etter at man har testet positiv?

Jeg har aldri fått egg på frys, så kun ferskforsøk her ja. Man får beskjed om legen synes det er lurt at du fortsetter på progesteronstøtte. Jeg hadde igjen noe crinone fra sist, så jeg har til i morgen.

Gratulerer :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp