Melder meg inn

TeH

Flørter med forumet
Junibarna 2015
Melder meg inn og håper spiren sitter. Veldig svakt positiv, mn satser på det er riktig :)
 

Vedlegg

  • image.jpg
    image.jpg
    507,4 KB · Visninger: 59
Gratulerer så mye :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
Gratulerer :) slike var mine også, tok en cb digital rett etterpå for å få enda en bekreftelse :)
 
Mulig jeg var litt tidlig med å tro jeg var gravid. Rfsu test i dag negativ det etter to dager med positiv billigtest


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Du er sikkert gravid bare at det ikke var nok hormoner i dag☺️ Hvor mange dager til mensen? Eller har du passert. Skjedde med meg da jeg fikk nr 2. Testet positivt på digitalt og negativt hos legen og ti dager med negativ før de ble positiv igjen ☺️ Tolmodighet!! Lykke til! Jeg blir ikke her inne. Negative tester og ingen av de symptomene jeg tidligere har hatt kanskje neste måne da


Ønsker en til<3
 
Den øverste var da ikke så svak? Jeg fikk svakere på RFSU sin enn billigtest 13 dpo. Samme kveld fikk jeg positiv cb digital, til tross for svak RFSU. Tror nok ikke den er så sensitiv som de sier den skal være ;)
 
Krysser fingrene for d :) syklus er ustabil så usikker når mensen skal komme.. Syklusen har vær fra 21-32 dager. I dag er jeg på dag 29. Lykke til neste mnd :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takk takk! Etter en nærmere titt så har jeg fått tilbake min syklus på 32 dager og d vil si at mensen ikke er ventet før torsdag og ikke mandag. Men vi hadde ikke sex på dag 18 som før var min faste eggløsningsdag med 32 dager syklus. Men vi hadde på dag 19. Men tviler på at jeg ble gravid. Føles ikke sånn hvertfall.

Er dere som er gravid helt tørr i skjeden?


Ønsker en til<3
 
Gratulerer :flower
 
Krysser fingrene å håper eg fremdeles er gravid.. 3 dager på overtid, mn har ikke tørt å ta ny test etter den siste ble negativ..
2 positive tester og en negativ.. Gjør at tvilen kommer


Sent from my iPhone using BV Forum
 
CB positiv i dag :) hurra :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Hurra for positiv CB :)

♡august 2010 - min lille fantefu♡
♡juli 2013♡min lille engel♡
♡lille spire - april/mai 2015♡
 
Back
Topp