Melder meg inn :)

teebie

Forelsket i forumet
VIP
Er endelig gravid og har termin den 19 februar.. er vel 9 uker idag :) :) <3

Termin er ganske komisk og bra treff :) Sambo har bursdag den 18 og eg den 20 Februar :) :) :)

Vi har prøvd lenge nå og hatt 2 SA og en MA men endelig sitter spiren og etter 2 tidlige ultralyder der fosteret utvikler seg normalt tør eg endelig og melde meg inn :) :)

Eg og Sambo har vert sammen i 5 år i Oktober og vi har ei jente som blir 4 år i Desember... :)

Har dere andre flere unger eller er det deres første?? :) 

Velkommen hit :)
Vi venter nr 2:)

Velkommen;) Vi venter på de første:P Termin 24.februar med tvillinger:)

Hei og velkommen :) Så hyggelig med flere :)

Vi venter nr 2. har ei som blir 2,5 år når hu blir storesøster.

Jeg og samber har vært sammen i 4,5 år nå :)

Hei og velkommen :) Vi venter nr 2, har en gutt som blir 4 år mnd etter denne spiren kommer til verden :)

så koselig og "hilse" på dere :) 

jenten vår blir 4 år i desember så blir ca 4 års forskjell :) 
vi hadde egentlig lyst å få tette men gikk ikke helt etter planen men sikkert greit med litt forskjell også så storesøster kan hjelpe litt :) ;)

teebie skrev:
så koselig og "hilse" på dere :) 

jenten vår blir 4 år i desember så blir ca 4 års forskjell :) 
vi hadde egentlig lyst å få tette men gikk ikke helt etter planen men sikkert greit med litt forskjell også så storesøster kan hjelpe litt :) ;)

De barna de kommer når de selv vil :) greit med 4 år forskjell også, så kan hun hjelpe til litt, du er vel forhåpentligvis ferdig med trassing som jeg må slost med ;)

Velkommen inn! Og gratulerer så mye:)

Velkommen hit! =)

Vi venter nr. 3, har vært sammen med med min kjære i 5 1/2 år, og har ei på 4 1/2 og ei på 2. :)

Så bra at den satt nå da:) vi venter vårt første sammen men begge har fra før jeg har en på 6 år og han har ei på 10 år:) vi har vært sammen i 2 år.

Velkommen :)
Venter nr 2, har en gutt på 4,5 :)

Hei og velkommen :)

Vi har også en jente som blir 4 år i desember, tenker det blir fin alderforskjell :) Vi har ikke fortalt det til henne ennå, men hun er generelt ganske opptatt av babyer og sier ofte " når jeg blir storesøster osv.."  Så gleder meg til å fortelle det til henne :)

Velkommen, og gratulerer. :)

kooala skrev:
Hei og velkommen :)

Vi har også en jente som blir 4 år i desember, tenker det blir fin alderforskjell :) Vi har ikke fortalt det til henne ennå, men hun er generelt ganske opptatt av babyer og sier ofte " når jeg blir storesøster osv.."  Så gleder meg til å fortelle det til henne :)

Var du på Desember 2008 forumet også eller? :) :)

Vi venter vårt 2. barn.Vår førstefødte vil være 2,5år når den lille kommer til verden!  <3

Back
Topp