Melder meg inn til dere!!

*fiffi*

Flørter med forumet
Heisann!

Jeg har 2 jenter fra før, en på 3,5 år og en som nettopp er blitt 2 år.
Jeg har foreløpig termin 14 januar og er veldig spent på hvordan dette svangeskapet blir
siden jeg etter sist svangerskap har fått diabetes.
Noen andre her som har diabetes og vet litt om oppfølgingen,medisner osv??

Ellers gleder meg til å følge dere gjennom svangerskapet! [:)]

(har vært medlem her inne siden 2005, men vil være litt annonym siden ingen vet om at jeg er gravid [;)]) 

ORIGINAL: ole brummm

ORIGINAL: dikteline

Heisann!

Jeg har 2 jenter fra før, en på 3,5 år og en som nettopp er blitt 2 år.
Jeg har foreløpig termin 14 januar og er veldig spent på hvordan dette svangeskapet blir
siden jeg etter sist svangerskap har fått diabetes.
Noen andre her som har diabetes og vet litt om oppfølgingen,medisner osv??

Ellers gleder meg til å følge dere gjennom svangerskapet! [:)]

(har vært medlem her inne siden 2005, men vil være litt annonym siden ingen vet om at jeg er gravid [;)]) 

hei jeg bare sniker litt, har hatt tr, men symptomene gir seg ikke så skal teste igjen over helgen, men over til det andre.

jeg har diabetes og jeg vil anbefale deg og reise til legen ganske raskt, da blir du henvist til sykehuset, (har ikke barn, men har pratet en del med legen om det) og hver 14 dag må jge på sjekk har jeg fått beskjed om når jeg blir gravid, du blir nøye oppfølgt, har blitt fortalt.

i de første månedene er det visst normalt og plages med lavt blodsukker også stabiliserer det seg etterhvert, men på slutten så kan du plages litt med høyt sa legen min og må ta mere insulin.

det er dette jeg har fått beskjed om [:)] håper det hjalp litt[:)]

gratulere så mye med spiren[:D]

Tusen takk for svar! [;)]
Får ringe til diabeteslegen min på sykehuset på mandag også får jeg se om jeg får meg en time litt raskt.
Har ikke fått mulighet til å snakket med legen om det før eg ble gravid, siden det skjedde litt fortere enn vi hadde tenkt [:)]

Du må ha lykke til med testingen, får håpe det er en liten spire i magen! [:)]

Gratulerer så masse med den lille spiren [:)]

Velkommen hit[:)]

Gratulerer og velkommen [:D] Masse lykke til med graviditeten.

ORIGINAL: JeanetteB

Gratulerer og velkommen [:D] Masse lykke til med graviditeten.

gratulerer så mye med den lille spiren [:D]

Gratulerer så mye, og velkommen til oss!! [:D]

Back
Topp