Melder meg inn igjen

Strikkefrue

Forumet er livet
Himmelbarn
Maiblomstene 2017
Hei:)

Jeg var opprinnelig på septemberforumet, men fikk konstantert MA i februar (uke 9). For fire dager siden fikk jeg to streker igjen, og er så takknemlig for at det klaffet så raskt igjen.

Krysser fingre for at det går bra denne runden, og at jeg får være her med dere andre damer fram til januar:)

Foreløpig termin: 9.januar.

Dagens tester ImageUploadedByBV Forum1461746724.796690.jpg

Last edited:
Hurra! Gratulerer :)

Jeg har og vært igjennom MA i desember, 8 uker på vei. Tilhørte August-forum. Har i ettertid hatt hvertfall to kjemiske, men håper at det holder for oss begge denne gangen :D

Gratulerer :-) hadde MA i mars, men gravid igjen nå :-) klaffet fort her også men livredd for å ha en MA til :-/

Jeg var opprinnelig på septemberforumet, men fikk konstantert MA i februar (uke 9). For fire dager siden fikk jeg to streker igjen, og er så takknemlig for at det klaffet så raskt igjen.

Krysser fingre for at det går bra denne runden, og at jeg får være her med dere andre damer fram til januar:)

Dagens tester Vis vedlegget 174034
Husker deg fra septemberforumet. Velkommen, og lykke til:)

Hurra! Gratulerer :)

Jeg har og vært igjennom MA i desember, 8 uker på vei. Tilhørte August-forum. Har i ettertid hatt hvertfall to kjemiske, men håper at det holder for oss begge denne gangen :D

Tusen takk! Trist å lese at du også har vært gjennom det:( Krysser fingre for at vi begge er med helt fram til januar :D Det blir en nervepirrende tid framover!

Gratulerer :) hadde MA i mars, men gravid igjen nå :) klaffet fort her også men livredd for å ha en MA til :-/

Tusen takk:) Leit å lese at du også har vært gjennom en MA. Jeg er også livredd for en reprise, og analyserer allerede alle tegn, samt fraværende tegn på graviditeten. Stakkars mannen min :D Det er godt å vite at man kan dele erfaring og mulige bekymringer med flere her på forumet:) Krysser fingre for oss begge! :)

Hei og gratulerer :D Så bra at det klaffet så fort! Jeg hørte også til september og det er godt å se flere som er gravide igjen :) Følte det var veldig mange fra september som mistet spirene sine.. :(

Hei og gratulerer :D Så bra at det klaffet så fort! Jeg hørte også til september og det er godt å se flere som er gravide igjen :) Følte det var veldig mange fra september som mistet spirene sine.. :(

Tusen takk, og gratulerer så mye til deg også :D Vi begynner å bli en solid gjeng her som opprinnelig var på septemberforumet. Veldig trist, men godt at det klaffet så raskt igjen! Satser på at vi har hatt vår del uflaks, og at vi kan se fram til babykos i desember/januar:)

Tusen takk, og gratulerer så mye til deg også :D Vi begynner å bli en solid gjeng her som opprinnelig var på septemberforumet. Veldig trist, men godt at det klaffet så raskt igjen! Satser på at vi har hatt vår del uflaks, og at vi kan se fram til babykos i desember/januar:)
Det er en mening med alt, tenker jeg ❤ Håper spirene sitter denne gangen :)

Heisann! Gratulerer :) Jeg hørte også til september, og jeg tror vi må ha mistet omtrent samtidig, jeg fikk også MA konstatert da jeg var 9+1, i slutten av februar. Nå har jeg kommet meg til 4+5! Håper det går bra for alle denne gangen! :) <3

Heisann! Gratulerer :) Jeg hørte også til september, og jeg tror vi må ha mistet omtrent samtidig, jeg fikk også MA konstatert da jeg var 9+1, i slutten av februar. Nå har jeg kommet meg til 4+5! Håper det går bra for alle denne gangen! :) <3

Tusen takk, og gratulerer så mye til deg også :D Det gjorde vi nok da, ja (fikk også beskjeden 9+1, i midten av februar). Håper det går riktig vei for oss denne gangen <3

Dagens tester Vis vedlegget 174034
Gratulerer, hilsen meg fra septemberforumet! :) glad på dine vegne at det klaffet ganske fort! <3

Tusen takk, og gratulerer så mye til deg også :D Det gjorde vi nok da, ja (fikk også beskjeden 9+1, i midten av februar). Håper det går riktig vei for oss denne gangen <3
Jeg var også på september og fikk vite i slutten av februar.. heldigvis gravid igjen (desember) men akk så nervøs. Lykke til til dere alle sammen❤️❤️❤️❤️❤️

Back
Topp