Melder meg inn hos dere :)

~Tingeling~

Blir kjent med forumet
Hei jenter :)

Jeg er en gammel bruker som dere ser under her og skal skjule meg så lenge jeg kan men om jeg vokser like fort som sist så har jeg ikke mange ukene igjen hehe :P

Har ei herlig datter fra før og gleder meg veldig til å få ett barn til :)

Gratulerer så mye til dere andre som har testet positivt :) Det er en deilig følelse!

Har ett spm.. jeg husker ikke så mye fra sist og er ikke den som løper til legen med en gang. Har ikke vært der enda heller for akkuratt det husker jeg at legen sa at man trengte ikke komme før i uke 10..

Spm er: Spotter dere?
Jeg spotta den uka jeg skulle hatt mensen så jeg trodde ikke jeg var gravid. Tok en test likevel men den var negativ. Spottinga stoppet noen dager og jeg syntes kroppen var litt rar og tok en test en uke senere og den var overraskende positiv. Jeg har mye murringer og spotter en del. mørkebrun utflod. Ikke noe friskt blod!

Velkommen skal du være, og gratulerer med spire!

Jeg har fått time hos legen den 12. juli.. Da er jeg vell 7 uker ellerno.. Ble litt satt ut, for jeg trodde ikke jeg trengte å komme inn før uke 11-12 :)

Velkommen hit :)

Har ikke spottet nei, men om det var før positiv test er det sikkert ikke noe å bekymre seg over....

Kanskje det var en blødning da egget festet seg?

Takk :)

Jeg spotter fortsatt.. litt sånn nå og da.
Bekymrer meg egentlig ikke men denne graviditeten er så langt helt annerledes enn sist.
Kanskje jeg bare skal ta en tur til legen :) Skader ikke..
Om legene sjekker at HCG nivået stiger så er vel alt bra :)

Velkommen og gratulerer!!!

Er veldig vanlig å spotte litt rundt den tiden mens vanligvis kommer, selv om du er gravid! Du kan også oppleve det i de kommende månedene. Finnes jo til og med de som opplever like store blødninger som en vanlig mens under hele graviditeten på det tidspunktet mens vanligvis kommer. :)

ja det hadde jeg glemt ett lite øyeblikk :P jeg kjenner faktisk ei som hadde mensen under begge graviditetene sine.. Jeg har blitt sånn gravid-glemsk allerede :P merka det i helga hehe

Sambo vet lite om graviditeter osv siden dette er hans første barn, så han vil at jeg skal gå til legen for sikkerhetsskyld :) Men det er godt å høre andre si at det er vanlig.

Jeg hadde nok tatt en tur til legen, hvis jeg var deg, for å berolige samboeren ;-) Men som de andre sier, det er veldig normalt å spotte litt.

Gratulerer forresten, og velkommen hit :-)

MiniBolle2012 skrev:
Gratulerer med spire i magen og velkommen inn hit :D

Jeg hadde nok ringt legen angående spottingen, er sikkert ikke noe farlig, men greit å sjekke :)

Signerer!

Back
Topp