Melder meg inn her.....

HanneHM

Gift med forumet
Heisann folkens.

Melder meg inn her med dere jeg da. [:D]

Selvutregnet termin for meg er 8 Januar 2010. [:D]

Tok en test i dag, 2 dager før jeg igrunn skulle, og det ble en fin strek der, men litt svak, så jeg skal teste igjen om noen dager. [:D]

Herregud, dette er sprøtt, har jo 2 stk fra før, 2 jenter, ei på snart 5 og ei på snart 4, så akkurat nå tenker jeg... "Hva har vi gjort??????"

Jaja.. Titter innom senere jeg, gleder meg til å bli kjent med dere! [:D]
 
hei hei[;)]så koselig,jeg har akkurat de samme tankene..hva har vi gjort?å hvor travelt blir det nå?[8D]HUFF har ikke vent meg til tanken enda på 3barn[;)]blir koselig og bli kjent med deg og[:D]
 
Det var koselig!!

Ja, det er mange tanker som kommer.. Jeg har jo lenge sagt at vi skulle bare ha 2, tok bukplastikk for 1 år siden, var 100 % sikker på at jeg var ferdig. Men, så kom tankene, og lysten på 1 unge til. Ikke flere, men ett svangerskap til. Bryr meg jo ikke om det blir tvillinger liksom, men vi bare følte at vi ikke var helt ferdige likevel.

Det kommer nok slitne dager med anger, de to vi har fra før er jo ganske så aktive, så jeg regner ikke med at dette blir lett, men vi tar ting som de kommer! [:D] Dette har vi planlagt, og vi er veldig glade begge to!

Kommer nok til å ta en tid før vi sier det til noen.
 
sammer her,blir ikke og si det med det første[;)]blir nokk koselig alt i alt..så får vi håpe at alt går bra[;)]
 
Gratulerer så masse! [:D]
 
For en hyggelig velkomst.. [:D]

Vi er kanskje ikke så mange inne her enda? Men, vi kan da snart ikke bli flere heller igrunn, sprøtt.. [8D]

Jaja, jeg har feiret med snop og brus..

Jeg sliter veldig med vekten da.. La på meg noe sinnsykt med de to første, og lite av det som har kommet av igjen, må nok ha tett oppfølging denne gangen. [&o]

Er veldig trøtt nå, så jeg tror jeg tar kvelden, skal på jobb i morgen..
 
GRATURLERER så masse [:D][:D][:D] 
 
Back
Topp