melder meg inn her

lille persille

Blir kjent med forumet
Hei hei melder meg inn her i desember klubben. kommer mange desember babyer gitt. har akkurat sjekket på det kinesiske fødselskartet hva det blir, bare for morro skyld da.. ikke sikkert det stemmer men... en liten gutt i følge den[;)]. Hvordan står det til med  dere andre da?  Jeg har ikke enda noen spesielle symptomer, håper jeg slipper kvalmen[;)] det sies jo at man er mindre kvalm med gutter... har en jente fra før å da jeg gikk med henne var jeg kjempe kvalm. spennende dette her.   Gratulerer til alle ny gravide. Håper på å høre masse fra dere i tiden fremover[:D]

Hei. [:)] I følge det kinesiske fødselskartet blir det jente her. [:)] Vet ikke om jeg helt tror på kartet da,men... Blir morsomt å se. [;)]
Har ingen symptomer nesten jeg. har litt ømme pupper,og litt stikking i magen av og til. Merker heldigvis ingenting til kvalmen. Skulle ønske jeg var nærmere 12 uker. [:)] Føles som en evighet dit. 

grattis me baby i magen...
Ja håpe det kommer tell å bli koseli her me mange desember babya....
Ifølge kinesisk fødselskart e det begge kjønn....Har sedd to førskjellige og begge va førrskjelli...
Litt irriteranes....Men men .....Får vite det på ultralyden...Og det glæde æ mæ kjæmpemasse tell.....

Hei hvor finner man det kinesiske fødselskartet??

Gratulerer og velkommen hit..
I følge kinesiske kartet skal jeg ha jente rart men jeg har sjekket mange og det har stemt på alle men man kan jo ikke garantere det da blir spennende å se

Velkommen og gratulerer så masse!

Jeg veit ikke helt hvem jeg skal "velge"...Jeg har eggløsning akkurat i måneds skiftet,men denne mnd tok jeg ingen el test,så jeg veit ikke om det ble eggløsning den ene eller den andre mnd....hehe!Og kartet sier at hvis det var forrige mnd så er det jente og hvis det var den mnd her skal det være gutt,hehe!

Back
Topp