Melder meg inn her!!

TVA

Flørter med forumet
Melder meg inn her etter et par dager med positive tester! Super spennende men også litt skummelt etter at sist sv skap endte i MA 8+3...håper denne spira holder helt til mål!!

Gratulere og velkommen :) håper det går bedre denne gangen.

Gratulerer! Kjenner også på litt angst for at det blir enda en abort, men prøver å tenke at oddsen for to på rad kanskje ikke er så stor, i alle fall siden jeg ikke har noen grunn til å tro at det er noe jeg vil fortsette å slite med.

Gratulerer så mye og velkommen hit:) Vi begynner å bli mange her som nylig har gjennomgått MA. Krysser fingre for at det går fint denne runden:)

Gratulerer!! <3 Krysser fingre og tær for at spiren koser seg til januar <3

Gratulerer masse :-) Hadde selv MA i mars omtrent like langt som deg så føler med deg og sitter med mange like følelser..

Gratulerer! Kjenner også på litt angst for at det blir enda en abort, men prøver å tenke at oddsen for to på rad kanskje ikke er så stor, i alle fall siden jeg ikke har noen grunn til å tro at det er noe jeg vil fortsette å slite med.
Takk!! Ja vi må jo nesten bare prøve tenke positivt for og holde håpet oppe..jeg har heldigvis en veldig forståelsesfull lege som lar meg prøve progesteron og blodfortynnende denne gang, selv om jeg "kun" har mista en gang før! Håper dette gjør susen! Det sies jo at sjangsen for og miste flere ganger på rad er liten, så vi får holde motet oppe

Gratulerer så mye og velkommen hit:) Vi begynner å bli mange her som nylig har gjennomgått MA. Krysser fingre for at det går fint denne runden:)
Takk for det!! Uff det er helt forferdelig at så mange av oss opplever MA eller SA...krysser fingrene for at vi alle lykkes denne gang! Vi får trøste oss med at vi kan bli gravide hvertfall!

Gratulerer masse :-) Hadde selv MA i mars omtrent like langt som deg så føler med deg og sitter med mange like følelser..
Takk for detja det er ikke en lett prosess dette når man har opplevd og miste før...klarer liksom ikke glede meg selv om jeg prøver tenke positivt...blir nok et par ultralyder denne graviditeten tror jeg!

Så gøy, gratulerer !! Da er vi på samme gruppe nok en gang ! ja er vanskelig glede seg med en gang. Gikk rundt sist graviditet og var redd for at noe skulle skje , til og med mot slutten..men man må nesten tenke positivt, tror spirene våre har godt av det :) Måtte vi alle fortsatt være her frem til januar :D

Så gøy, gratulerer !! Da er vi på samme gruppe nok en gang ! ja er vanskelig glede seg med en gang. Gikk rundt sist graviditet og var redd for at noe skulle skje , til og med mot slutten..men man må nesten tenke positivt, tror spirene våre har godt av det :) Måtte vi alle fortsatt være her frem til januar :D
Hei igjen til deg! Ja det er sant! Man må bare håpe og tro det skal gå bra! Krysser fingrene for oss alle:):)

Back
Topp