Melder meg inn her.

mira1908

Blir kjent med forumet
Hei damer :)

Jeg har lest og sneket masse på dere. Av en eller annen grunn har jeg likevel ikke meldt meg inn eller vært aktiv før nå.

Jeg er en kvinne på 25 og rekker akkurat å fylle 26 før babisen kommer rundt 20. August :) jeg har vært gift i 2 år og jeg og mannen min på 26 venter vårt første barn:) Vi gleder oss enormt!

Jeg går siste semester på skolen men får dessverre ikke tatt eksamen i mai da jeg ble nødt til å permittere meg fordi studiet ikke er helt "trygt" for babyen i magen, men det går bra. Skalnok gå fint an å ta igjen de 5 månedene neste år :)

I dag var vi på ulyralyd og fikk hilst på verdens søteste lille nurk som sprella og koste med tommelen sin, det drakk fostervann og løfta føttene opp til hendene sine<3 For en herlig opplevelse, den blivende mor måtte tørke noen tårer og pappaen smilte fra øre til øre hele tiden<3 Siden dette er første barnet vårt har vi bestemt oss for å ikke vite kjønnet til babyen før fødsel (egentlig en stor tålmodighetstest for meg, men siden mannen er fast bestemt på at han ikke vil vite og jeg helt sikkert ikke ville klart å holde det skjult har jeg gått med på å ikke vite:p)

Vi har noen spennende måneder i vente foran oss. Gleder meg til å skravle og dele erfaringer med dere!

Sent from my iPad using BV Forum

Velkommen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Så herlig, og velkommen ! :)

Heihei. Koselig :) Skaff deg et nick, så kjenner vi deg bedre igjen :)

Sent from my iPad using BV Forum

Velkommen:)

Sent from my iPhone using BV Forum

Velkommen hit .)

Sent from my iPhone using BV Forum

Velkommen hit! :)

Velkommen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Back
Topp