Melder meg inn her :)

HappyogOlagutten

Elsker forumet
*MIA*
Jeg har termin 31 mars eller 1 april så da satser jeg på st det er dette forumet jeg hører til :) Har en gutt fødtoktober 2010 fra før :)

Gratulerer, å velkommen til april :)

Gleder meg ille :) foreløpig superbra form, hva med dere?

Gratulerer så mye :)

Så morsomt :) Jeg har en jente født november 2010, og har nå termin 31.mars/1.april :)

Gratulerer og lykke til! Her er formen fin. Trenger matinntak ca hver 2.time, ellers er alt topp. -Du vet du er gravid når du må ha en matbit før du skal treffe noen for å spise lunsj :D

Hei og gratulerer =) Jeg har en gutt født januar 2011, ikke langt fra det heller =)
Gikk veldig bra første uken etter jeg tok testen. Men plages med nattesøvnen og har blitt supertrøtt, og kasta opp lifeline-vitaminene mine i dag :/ Menmen er jo positive tegn da ;)

Gratulerer :) Her er formen foreløpig ganske bra nå, hadde endel symptomer sist uke, men nå er det kun murringer i lysken og ømme bryster :) Ikke noe kvalme enda, har vært til samtale på sykehuset i dag fordi jeg er slankeoperert for snart 8 år siden, så jeg får oppfølgning 1 gang i mnd der frem til fødsel :) Ønsker alle en flott dag :)

Back
Topp