Melder meg inn her :)

Lillemirakel

Glad i forumet
Jeg har temin 29.08.13 ifølge ultralyden men 31.08.13 i følge nettsiden, får mer korrekt termin etter OUL :)

Gratulerer! Velkommen til oss :)

BV app

Gratulerer og velkommen hit :)

Ja ca :) blir helt forvirret når de sier noe på UL og noe her på BV appen :p men det stemmer nok..
Får vel vite akuratt på oul om et par uker :)

Jaa det kan nok stemme på en prikk det :) tia flyr!!
Er det menstermin eller UL termin for deg?

Hihi ;)
Det er vel faktisk begge deler :) trodde det kunne være 17 :p men de mente at 16 passet bra :p haha! Er jo bare en dag i forskjell ;) men nå har jeg ikke vært på Oul enda.. Har ned telling nå!! :p kan ikke dagene bare fly avgårde? ;)

Hihi ;)
Det er vel faktisk begge deler :) trodde det kunne være 17 :p men de mente at 16 passet bra :p haha! Er jo bare en dag i forskjell ;) men nå har jeg ikke vært på Oul enda.. Har ned telling nå!! :p kan ikke dagene bare fly avgårde? ;)

Nei jeg har heller ikke vert der enda, 18 mars.. Lenge til!! Så lille gutten på mandag og da var alt bare bra :) men siden jeg har morkaken forann så kjenner jeg lite/ingenting så er enda uvirkelig.. Vil se igjen :)
Håper vertfall ikke jeg blir satt tilbake på oul, lenge til august som det er :p

Nei jeg har heller ikke vert der enda, 18 mars.. Lenge til!! Så lille gutten på mandag og da var alt bare bra :) men siden jeg har morkaken forann så kjenner jeg lite/ingenting så er enda uvirkelig.. Vil se igjen :)
Håper vertfall ikke jeg blir satt tilbake på oul, lenge til august som det er :p

Å! Du er nå heldig som vet du venter en gutt og ikke minst at han har det bra :)
Da skal jeg tre dager etter deg jeg da ;) passer jo inn med hvor mangen dager det er mellom terminene våre også :p hihi

Å! Du er nå heldig som vet du venter en gutt og ikke minst at han har det bra :)
Da skal jeg tre dager etter deg jeg da ;) passer jo inn med hvor mangen dager det er mellom terminene våre også :p hihi

Ja vet :) jeg må bare roe meg med den tanken :) fikk en liten sniktitt da jeg va på gyn her om dagen.. Var ikke det de skulle sjekke, men sveipet innom for å se at det var liv og røre :)
Ja da er det bare å vente altså, 2-3 uker igjen til oul - håper vi får GODE nyheter :D

Back
Topp