Lillemirakel
Glad i forumet
Jeg har temin 29.08.13 ifølge ultralyden men 31.08.13 i følge nettsiden, får mer korrekt termin etter OUL
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Velkommen
Vis jeg ifølge UL har termin 12 august, hvor langt er jeg egentlig på vei da?
Ja ca blir helt forvirret når de sier noe på UL og noe her på BV appen men det stemmer nok..
Får vel vite akuratt på oul om et par uker
Hei,går det ikkje ann å sende private mld tilhverandre?
Jeg har termin 16august og er 16+2 i dag så da ligger du vel fire dager forann meg så da er du vel 17 fullgåtte uker i morgen?
Jaa det kan nok stemme på en prikk det tia flyr!!
Er det menstermin eller UL termin for deg?
Hihi
Det er vel faktisk begge deler trodde det kunne være 17 men de mente at 16 passet bra haha! Er jo bare en dag i forskjell men nå har jeg ikke vært på Oul enda.. Har ned telling nå!! kan ikke dagene bare fly avgårde?
Nei jeg har heller ikke vert der enda, 18 mars.. Lenge til!! Så lille gutten på mandag og da var alt bare bra men siden jeg har morkaken forann så kjenner jeg lite/ingenting så er enda uvirkelig.. Vil se igjen
Håper vertfall ikke jeg blir satt tilbake på oul, lenge til august som det er
Nei, den får eg ikkje til på dn måten, får kun lese ukeneJo det går ann bruker du app'en?
Gratulerer Velkommen her til oss
Å! Du er nå heldig som vet du venter en gutt og ikke minst at han har det bra
Da skal jeg tre dager etter deg jeg da passer jo inn med hvor mangen dager det er mellom terminene våre også hihi