melder meg inn her.....

Lucky No.7

Glad i forumet
melder meg inn her jeg da... nr4 kommer til meg 8.desember... om jeg blir alenemor eller ikke, det vet jeg ikke enda... har ikke fortalt barnefaren det enda, men det er en jeg har vært sammen med for 13år siden, og vi har drevet litt med sengehalmen sånn oppigjennom årene av og til.... denne gangen for 14 dager siden, når jeg nettopp var blitt kastet ut av min eks-samboer og trengt liott trøst og kos, så bar det visst frukter... abort er ikke et tema for meg engang.... dette blir en merkelig dag.... vet ikke helt om jeg gleder meg til det...

Gratulerer så masse med spiren [:)]
Og velkommen inn hit til oss [;)]

Gratulerer med spiren, og velkommen til oss[;)]
Vi har termin samme dag[:D]

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

ORIGINAL: TapperDenPyseteDama

GRATULERER SÅ MASSE!

Jeg håper det løser seg på best mulig måte og at du får et fantastisk svangerskap!
Velkommen hit til oss[:)]
Om du skulle trenge å prate så er vi her![:D]

ORIGINAL: Fesasmekjo

ORIGINAL: mamma til leah

Gratulere med spiren[:)] 

og lykke til[:)]
Det går nok bra skal du se[:)]
Klemmer til deg

sign.

håper da ordna seg med barnefaren.
gratulera så masse. og masse lykketil[:)]

Gratulerer så mye. Det ordner seg nok uansett[:D]
Et barn er jo bare en glede uansett[:D]

vel, nå vet han det hvertfalll... og han ble veldig stille, ikke direkte sint... men sa at han trodde jeg brukte noe, (pilla) og jeg svarte at det har jeg ikke gjordt på ett år ca... og så sa du ikke noe til meg sa han, vel for det første så har han aldri spurt, for det andre så har syklusen vært litt ustabil.. så jeg var ganske sikker på at jeg hadde hatt el før jeg var på besøk hos ham, så det stod ikke i mine tanker engang... Men han vet at jeg ikke har lurt ham på noen som helst måte...
han sa videre at dette var det værste som kunne ha hendt ham akuratt nå... jeg tror at han kanskje nemlig har falt for ei jente nylig, og ville kanskje fortsette med noe der... men jeg vet jo ikke.... Han skal få være i tenke boksen en stund... da jeg dro fra ham i dag etter å ha fortalt det, så sa jeg som vanlig "vi prates da..." hvorpå han svarte "jam jeg er stygt redd for det.. hehe" Så litt humor oppi alt har han nok.... han får få tiden til hjelp...

Denne gangen lurer jeg på hvor lang tid det tar før bekkenløsningen slår inn... og hvordan fødselen blir, siden jeg har hatt 3 raske fra før... den siste varte i 3t og 15min fra første rie...

Back
Topp