Melder meg inn her også jeg :D

Sukkertøy

Glad i forumet
Hei hei!
Jeg ligger å vipper imellom mai og juni (31.mai og 2.juni)
Skal til tidlig ul den 14.10..
Lang historie kort- hadde vært prøvere i over 2 år i desember ifjor. Ble kikkhulls operert ettersom jeg hadde mye smerter og ikke ble gravid. Legen fant feilen og opererte meg bra igjen. Hun ville også teste mannens svømmere. Når vi fikk prøvesvarerne sa hun : dere vil aldri få barn på egenhånd...

Sønderknuste som vi var har vi endelig klart å legge savnet på hylla.
Har syklus på 25 dager og de har variert det siste halve året. Forrige mens var ganske snodig men jeg tenkte ikke stort over dette mtp beskjeden vi hadde fått. Denne syklusen kom ikke mens og bestemte meg for å teste 5 dager over ikm.
Sjokket stod jeg der på badet med den mest tydelige testen jeg noen gang har hatt! Skjelven og i lykkerus løp jeg opp på rommet å hentet "i love dad" pysjen jeg kjøpte for over 2 år siden til den dagen jeg trengte den! Trodde aldri jeg skulle få bruk for den men ikke klart å kvitte meg med den likevel.. pakket testen inn pg ga den til mannen.. har aldri sett en så forvirra mann noen sinne!! :D haha! Tenke seg til.. oh my!! Ønsket dette sååå lenge- og endelig! :D

b6a81319acb9faac2114c983058950d0
 
Åååh, så fantastisk! Fikk litt tårer i øynene jeg nå altså. Gratulerer så mye! :D
 
Fantastisk :D Gratulerer :D
 
Ååå fikk tårer i øynene jeg også! Så utrolig flott å høre at dere endelig fikk positiv strek!:) Mye lykke til<3
 
Ååå fikk tårer i øynene jeg også! Så utrolig flott å høre at dere endelig fikk positiv strek!:) Mye lykke til<3

Ja tårene kommer plutselig hver gang jeg tenker på det.. er så uvirkelig :D å så deilig at det endelig har skjedd :) så koselig med alle meldinger fra dere :D tuuusen takk :D
 
Tok en cb med uker.. den sa 3 +.. da er jeg jo mer enn 4+2 som legen antok.. hmm..
Forrige mensblødning var snodig så kanskje det skjedde noe allerede da? Hva tror dere?
609c27fd9a1f0102d72dacf07f2ada8f
 
For en utrolig koselig historie! Unner dere gleden, kan bare tenke meg at den er stor :)
 
Ja jeg er i sjokktilstand enda.. :) trodde aldri jeg skulle holde en slik test igjen.. er uvirkelig å ha en liten spire i magen :) gleder meg til tidlig ul 14.10 :)

Det var nok meningen dette <3 Gøy med tidlig UL, skal ha det selv. Gleder meg til å se et bankende hjerte.
 
Det var nok meningen dette <3 Gøy med tidlig UL, skal ha det selv. Gleder meg til å se et bankende hjerte.

Ja det blir magisk :D
Skal kjøpe meg baby doppler, tenkte jeg skulle overraske søsknene (vi har to hver) med å sette den på slik at de fikk høre hjertet før jeg sier noe annet :D spent på reaksjonen :D
 
For en herlig historie :):) gratulerer sååå mye!

Hvis den viser 3+ er du nok lenger enn 4+2 :)
 
Back
Topp