Melder meg inn her jeg :)

babyklarnå

Elsker forumet
Hei hei....
Nå har jeg drevet å snikt litt rundt her, og nå velger jeg å melde meg inn her. Vi skal gjennom prøverør på nyåret, og jeg gleder meg masse. Ventetiden går med til å knaske pergotime, er på slutten av min 2. doble kur. Første ga ikke noe resultat, heller ikke pausemåneden, så nå håper vi at det kanskje klaffer denne gangen da.
Jeg har PCO, og min mann har svært lite svømmere, men gode svømmere. Han hadde bare 4-5 millioner, og det er visst ganske mye under normalen har jeg skjønt.

Ser ut til at det er mange kloke og kjekke jenter her inne [:)]

Det håper jeg også at jeg gjør [:)] hadde ikke gjort noe om jeg ble gravid i januar [:)] hvordan har du opplevd prosessen med prøverør?

Det kan jeg tenke meg ElinR, det må ha vært tøft for dere begge. Jeg kjenner jeg gruer meg litt til den ventetiden der. Jeg har bare så utrolig lyst til at det skal gå bra første gangen, det er jeg sikkert ikke alene om å ønske jeg heller.
Ventetiden for oss er heller ikke lang, og det er jeg utrolig glad for [:)]

Tusen takk Cici03 [:)] Ser ut til at man får masse gode råd og mye god hjelp her inne [:)] Kommer nok med mange spørsmål etterhvert.

Har dere noen gode råd for å komme kjapt ned i vekt? Ønsker ikke sånn pulvermetode...det er ikke noe tilhenger av. Skulle gjerne ha kvittet meg med 15 kg.

ORIGINAL: Cici03

Velkommen skal du være[:D]
Ja her inne er det mange flotte og herlige jenter/damer[:)]

Velkommen skal du være[:)]Håper tiden her blir kort,og at du forsvinner over til et terminforum raskt[:D]
Godt nyttår[:)]

Hei og velkommen inn her[:)][:)][:)]

Tusen takk for koselige velkomstord. Håper jeg forsvinner raskt over i et terminforum, og at jeg får følge av over dit da [:)] I dag er siste dose med pergotime tatt, og nå er det bare å vente på eggløsningen, og så håper vi at det sitter en spire om ikke så altfor lenge...blir spennende å se i slutten på januar [:)]

ORIGINAL: ElinR

velkommen skal du være og håper du forsvinner raskt over i et terminforum[;)][;)][;)]

masse lykke til[:)][:)]

Hei og velkommen inn her[;)][;)]

Back
Topp