Melder meg inn her jeg

Rottis

Forelsket i forumet
Hei alle sammen[:D] Er helt ny på dette forumet,men siden jeg hadde min første Pergokur forrige mnd(pausemnd nå), så tenkte jeg at jeg kunne henge litt her hos dere[:)] Jeg er nå på dag 27 i syklusen og har så mensenlignende smerter og stikkninger på sidene(kjennes ut som eggstokkene)og ømme bryster...Er dette vanlig i pausemnd?Noen som vet? med Pergo hadde jeg en syklus på 33 dager, pleier den og bli lengre eller kortere i pausemnd?Mange spm men håper noen av dere kan ta dere tid til å svare meg[:-]
 
Glemte jo å fortelle at vi har vært prøvere i 2 år, ble gravid i fjor sommer men mistet desverre i uke 7[:(]  Etter det har jeg ikke blitt gravid, så derfor er både mannen og jeg satt på Pergo..
Så dette blir jo veldig spennende da, særlig å prate med dere andre på Pergo også Skulle vel meldt meg inn i Pergogjengen men fikk det ikke til[8|]
 
hei og velkommen til oss...  [:)]    Bruker mannen din og pergo?? Må ha lest feil jeg for det hørtes rart ut..  [8|]    Jeg er også på pausemnd etter første pergomåned, men nå skjer det ingenting... Ingen el..... [:(]   Så kommer til å begynne med pergoen igjen ganske kjapt...
 
Klem fra trine
 
ORIGINAL: Rottis

Hei alle sammen[:D] Er helt ny på dette forumet,men siden jeg hadde min første Pergokur forrige mnd(pausemnd nå), så tenkte jeg at jeg kunne henge litt her hos dere[:)] Jeg er nå på dag 27 i syklusen og har så mensenlignende smerter og stikkninger på sidene(kjennes ut som eggstokkene)og ømme bryster...Er dette vanlig i pausemnd?Noen som vet? med Pergo hadde jeg en syklus på 33 dager, pleier den og bli lengre eller kortere i pausemnd?Mange spm men håper noen av dere kan ta dere tid til å svare meg[:-]

 
Hei du velkommen til oss!!!
 
Vet du at akkurat som du har jeg å... Jeg begynte på pergotime i august i fjor og gått annahver mnd siden da... Hos meg er mnd med pergo ca 33 dager, mens uten så er de ca 27 dager... Så jeg velger å tro at det er normalt jeg....
 
Jeg har også merket at jeg har mer PMS de mnd jeg ikke har tatt pergo enn de mnd med pergo... Jeg er selv på dag 26 i dag og begynte med masse murringer i går + at jeg har vært kvalm 2 kvelder på rad... Noe som også er normalt for meg de mnd jeg ikke har tatt pergo...
 
Skal sies at jeg er på pillefri mnd denne mnd så jeg får nok mensen om noen få dager!!!
 
Lykke til Rottis!!! Hvis du vil dele erfaringer så har jeg også msn... Send meg en PM...
 
[:)]Hei på deg Trine82[:)] Joda du leste riktig,mannen min ble satt på Pergo han også pga han har litt dårlig sædkvalitet, så han fikk antibiotika og Pergo får å få fart på svømmerne som legen sa[8D]
 
[:D]Hei ingvild[:D] Du misforsto ikke..Mannen min ble satt på både antibiotika og Pergo for at han hadde nedsatt sædkvalitet..
Vi var hos en spesialist i oslo som heter Ken Purvis,som har spesialisert seg på dette her[8D]
Så da får vi virkelig håpe at dette virker
 
[:)]Hei på deg,pastella[:)]
Så spennede at det var såå likt da[;)]
Hvordan gjør jeg om jeg vil sende deg en privat mld da?
Er ikke inne i dette opplegget her enda[8|]
I går prøvde jeg å lage en sånn søt ticker,men fikk det ikke til nei[:@]
 
nå har jeg sendt deg en pm... oppdater siden så ser du at du helt sikkert får en melding...
 
Back
Topp