Melder meg inn her jeg

Miika

Andre møte med forumet
Med litt blandete følelser, ble gravid litt for fort, er brud om en måned, men det skal gå bra :) usikker på hvordan jeg gjør det med å fortelle folk, da jeg egentlig vil holde det for oss selv lengre enn det er til bryllupet. Noen tips? Dette er et nick jeg bruker imens, så ikke folk kjenner meg igjen :)

siden det er ditt eget bryllup er det jo du som har kustus på de som serverer så å smugle til deg alkoholfritt (om det i det hele tatt serveres alkohol) burde jo kunne gå greit. 
Kvalme kan du skylde på bryllupsnerver kanskje?
Det er overhodet ikke noe nødvendighet å fortelle det, om du ikke vil, det der går bra :D Hvor langt er du kommet nå da?

Takk for tips :) det uheldige er at de som serverer kjenner vi alle godt :) jeg er 6+3 idag, så er omtrent 10 uker. Når er det normalt å komme ut med nyheten?

Miika skrev:
Takk for tips :) det uheldige er at de som serverer kjenner vi alle godt :) jeg er 6+3 idag, så er omtrent 10 uker. Når er det normalt å komme ut med nyheten?

Hei:)

Jeg er i akkurat samme situasjon som deg. Jeg er 6+3 idag, og skal gifte meg 21 juli. Jeg har tenkt å bare la dagen bli som den blir...hverken mer eller mindre. Jeg har vært så heldig å ikke ha symptomer i noen spesiell grad frem til nå, men de kan jo dukke opp mange ganger frem mot bryllupet. Men jeg har bestemt meg for å ikke bekymre meg så mye for det uansett, og heller fortelle det til de som evt. fatter mistanke. Jeg tror iallefall for min og min kjære sin del, så er det den beste løsningen slik at alle får en fin dag :)

Velkommen til oss, og lykke til med bryllup og baby! :)

Back
Topp