Melder meg inn her jeg

Gaus

Betatt av forumet
Hei hei
Jeg melder meg inn her jeg, selv om jeg skulle ha gjort det for noen uker siden, men siden vi har mistet en goooooood del ganger har jeg ikke turt å melde meg inn i noe forum før NÅ :)
Jeg er 15 + 2 dager på vei med det som ser ut til å bli en liten gutt. GLEEEEDER MEG emoticon
Jeg blir da 4 barns mor til 4 gutter :):) En del testosteron i huset vårt etterhvert vil jeg tro :):)emoticon

Velkommen hit og gratulerer med guttebabyen =)
Blir sikkert veldig kjek for han å ha så mange brødrer å leke med.

Gratulerer og velkommen 

Gratulerer så mye med nok en gutt! Kan tro det må være liv i huset med så mange gutter!!
Velkommen hit! :)

velkommen hos oss, og gratulerer med 4. gutt i magen!

Takk takk :) Ikke så lenge til UL så da for vi bekreftet om d er en m tut, men på UL i uke 13+3 syns jordmor at hun så en gutt - kan jo seff ta feil, men d får tiden vise :):)
VI gleder oss masse:)
Jeg er ikke helt kjent m forum å div....men hvordan funker disse "Lilypie" som noen av dere har??? Ahhh - føler meg litt blondie nå emoticon

Velkommen inn hit til oss! :o)

Gratulerer og velkommen

Hei og velkommen skal du være :) Gratulerer så mye med 4.mann i magen! Blir jo spennende å se hva de sier på ordinær ultralyd da.. men livlig i heimen får dere det vel uansett om det skulle bli gutt eller jente :D

Er de 3 du har fra før store?

Angående Lilipie, trykk på en av tickersene, så kommer du til nettsida som tilbyr denne tjenesten. Der må du nesten følge de instruksjonene som er og få lagt inn termindato og slikt (mulig du må legge inn både termindato og en ting til for å få det på "norsk" målestokk med 40+2). For å få det inn i signaturen din må du lage ferdig tickersen og så gå på "get ticker code" eller noe lignende for å finne kildekodene. Husker selvfølgelig ikke hvilken kode man bruker nå, men tror det er "Forum signatures, html". Denne adressen må du kopiere og så må du gå inn på babyverden, min side og mine innstillinger. Der en plass finner du tickers og signaturer. Prøv å kopiere den inn under signatur..

Kanskje ikke det enkleste eller mest lettfattelige forklaringen, men håper du finner ut av det :)

Velkommen hit og gratulerer så masse med gutt i magen!!!

Blåkanin :)
Takk for forklaringen....var nå bra forklart d vil jeg tro:):) Da har jeg noe å kose meg med i kveld:):) (sitter på jobb nå å har ikke tid å gjøre d nå :P:P:P)

Heilt sant d du skriver.....livlig i heimen blir d helt sikkert, men nå er de 3 andre forholdsvis store. Eldstemann er 12 (blir 13 i april....hjeeeeelp  tenåring i hus, gulp) han i midten er  ble nettopp 8 år og minstemann var nettopp 6 år :):) Så denne gang skal jeg stoooooooooor kose meg med bebissen. Noe jeg føler jeg ikke fikk gjort med minsten siden jeg hadde en aktiv 2 åring i tillegg :) (bare kjekt altså, men var til tider litt travel)

Du venter nr 2 ser jeg:) Så kjekt:) Hvor gammel er hun/han (har ikke fått sjekket alle på presentasjonstråden :P)

Min lille blir 2 om drøye 2 uker, så det skal nok bli livlig i heimen når den nye også begynner å bevege seg rundt.. :D

Du får pirke i meg om du ikke får tickersen til å funke da, hjemmenfra er det lettere å få sjekket hvordan det skal være. Er noe ting med nettleseren her på jobb som gjør at jeg ikke har tilgang til å feks redigere min egen signatur.. av en eller annen grunn..

Dine 2 vil sikkert få samme store glede av hverandre som mine har:):) Livlig blir d nok, men tenk så kjekt for de både nå og senere :)

Har "sperrer" her på jobb som gjør at jeg/vi ikke har tilgang til alt... kan være noe slik hos deg også??!!

Takk takk, jeg pirker jeg viss jeg ikke får d til :):) hehe.....

Så kjekt med fire gutter da. 

Vi har også tre gutter fra før, og jeg er så og si 100% sikker på at neste også blir gutt. Tror egentlig ikke vi kan få annet

Lois Lane

Tror heller ikke vi kan noe annet enn gutter :)

Er de store guttene deres?

Gratulerer masse og velkommen hit :-D
Så godt at spira gror og vokser seg stor og fin :)

Back
Topp