Melder meg inn her jeg

Snart5

Gift med forumet
Julibarna2014
etter stikkinger i magen og dogåing og vonde pupper måtte jeg ta en test.. den var positiv..
Hadde egentlig tenkt å vente til etter sommeren pga det er så masse som skjer nå, men vi er veldig glad fordi om [:)]

Gratulerer så masse, og velkommen inn hit! Hurra hurra!!

ORIGINAL: ~Roskva~

ORIGINAL: *MaCa*

men hvorfor er tickeren min like langt som din, når min termin er rundt 7-8 februar?

Så kjekt[:D] Velkommen skal du være[:)]

ORIGINAL: Knottet2

men hvorfor er tickeren min like langt som din, når min termin er rundt 7-8 februar?

Neeei si det...

Har en kort lutealfase, men en 28 dagers syklus...

Når var din siste mens dag??

Tror kanskje fant det ut...

Hvis du kun trykker inn termin datoen...Så får du 3+5 (altså hvis du har termin den 8...)
Jeg får da 4+3 uker (når jeg setter kun termin datoen...)

MEN når jeg setter inn mens termin eller (den datoen for KS eller lignende) så får jeg 4+5 uker...

Så vi har vel siste mens dag samtidig...Kanskje...Hadde siste mens dag den 27 april...[:)]

Hvis du kun trykker inn termin datoen...Så får du 3+5 (altså hvis du har termin den 8...)

MEN når jeg setter inn mens termin eller (den datoen for KS eller lignende) så får jeg 4+5 uker...

Så vi har vel siste mens dag samtidig...Kanskje...Hadde siste mens dag den 27 april...[:)]

jeg og hadde siste 27 april.. men aner ikke om jeg har lang eller kort sånn andre greier [8D]

Gratulere så mye, og velkommen til oss.[:)]
Kjekt å se kjente nick fra desember-08.[;)]

Gratulerer så masse med lille spiren. Velkommen til oss :D

ORIGINAL: Knottet2

jeg og hadde siste 27 april.. men aner ikke om jeg har lang eller kort sånn andre greier [8D]

Er nok pga mensen ja...Hvis du plotter inn kun terminen får du en helt annen ticker...det samme her også...Lilypie tar i utgangspunkt i en 28 dagers syklus... og de her jo kun 40 uker...[:)]

Så da fant vi jo ut av det da..[:D]

ORIGINAL: Låla

Gratulere så mye, og velkommen til oss.[:)]
Kjekt å se kjente nick fra desember-08.[;)]

Ja der kom det sannelig ei til![;)]

Velkommen hit, Knottet! [8D]
Koooose deg med spiren i magehuset!

Back
Topp