Melder meg inn her jeg også da...

mor i danmark

Elsker forumet
Sinnsykt godt å være ferdig med alt som heter ventetid, fødsel og sykehus....

suuukk....

Tamtam...så er vi sørenme mammaer snart allesammen gitt[;)]

Vil bare legge til at hvis junior ikke spiser mer enn hva han har gjort i dag...så klipper jeg av meg puppene....auuuu.. melkespreng... og jeg har ingen pumpe....tar jo en evighet å håndmelke dette...[&:]
Må vel begynne hvis jeg skal bli ferdig til mandag...(da åpener apotekene igjen...)

Velkommen... Sprengen og vondt i puppene gir seg etterhvert.. Det er i allefall min erfaring.. [:)]

Gratulerer og velkommen hit melkeproduksjonen stabiliserer seg etterhvert[;)] Lykke til

Velkommen hit[:D] 
Melkrespreng ja! Om morgenen har jeg så vondt at jeg nesten gråter[8|] Går vel over snart.

ORIGINAL: Venterguttebebis:)

Melkrespreng ja! Om morgenen har jeg så vondt at jeg nesten gråter[8|] Går vel over snart.

Ja...det sier jo de kloke[;)]
Bedre allerede i dag må jeg si...men har selvfølgelig også lekket igjennom 3 ammeinnlegg på hvert bryst, samt bh og dyne...[:D] og det på de 3 timene jeg fikk sove...[;)][;)]

ORIGINAL: gunnemor

ORIGINAL: Venterguttebebis:)

Ja...det sier jo de kloke[;)]
Bedre allerede i dag må jeg si...men har selvfølgelig også lekket igjennom 3 ammeinnlegg på hvert bryst, samt bh og dyne...[:D] og det på de 3 timene jeg fikk sove...[;)][;)]

He he. det er på natta/morgenen det er aller værst! Jeg føler det er melk over hele soverommet når natta er over[8D] 
Går som du sier gjennom alt av dyne og innlegg, og som regel må jeg bytte pysj på Sebastian også for han er også gjennomvåt[:)]

Back
Topp