Melder meg inn her hos dere<3

mamat2prinsesser&4prinser

Forumet er livet
VIP
September 2012
Novemberlykke 2018
Oktoberbarna 2021♡
Novemberfnuggene 2023
✨️Julestjernene2023✨️
Hei alle sammen:greet025

Jeg melder meg inn her hos dere:joyful: Testet svakt positivt igår kveld, og idag tidlig(11 dpo) var testene blitt sterkere:smiley-bounce012 Litt om meg: vi har prøvd i 7 mnd, ble gravide i august, men mista i kjemisk. Så ble vi gravide nå etter å ha prøvd 5 mnd:rolleyes: Hadde gitt opp helt denne mnd, da jeg pleier å teste tidlig positivt, senest 9 dpo. Så igår bestilte jeg meg full sjekk hos gynekologen, og på kvelden fikk jeg svakt positive tester:hilarious: Jeg er så overrasket over at det klaffet likevel:excited001 Og helt overlykkelig:cool05:dance008:dance011:love7 Dette blir barn nr 5:love017 Gleder meg til å bli kjent med dere:Heartred

20210204_085323.jpg
20210204_085352.jpg
20210204_074433.jpg
 
Grstulerer og velkommen hit!
 
Så gøy å se at de svake testene ble sterkere :D gratulerer :D
 
Så gøy å se at de svake testene ble sterkere :D gratulerer :D

Jaah, er så overlykkelig over å få lov til å komme inn hit til dere:rolleyes: Takk, gratulerer så mye til deg også:Heartred
 
Så godt å se at du kom hit ♥️♥️
 
Så godt å se at du kom hit ♥️♥️

Helt utrolig, søta:excited001 Gikk å venta på mens, jeg:wideyed: Er så glad for å være innpå sammen dere fine frøkner:HeartredTenker så mye på deg, søta:Heartred
 
Så stas, gratulerer! Har smuglest dagboka di inne på "prøver-forumet", må eg innrømma:angelic: Kryssar fingrane for at det holder heile vegen ut:)❤️
 
Utrolig herlig ♥️♥️ Vet jo du hadde gitt opp :p Godt du fikk en _positiv_ overraskelse helt på randen :)

Jeg tror det nesten ikke ennå, jeg altså:wideyed::woot::rolleyes: Tenk å være så heldig:love017 Er så takknemlig, for jeg venta jo på mens:joyful:
 
Så stas, gratulerer! Har smuglest dagboka di inne på "prøver-forumet", må eg innrømma:angelic: Kryssar fingrane for at det holder heile vegen ut:)❤️

Tusen takk:Heartred Så hyggelig du har fulgt med i dagboka mi:smiley-angelic003 Håper dette blir en liten terminspire:rolleyes:
 
Da fikk jeg disse her på kveldsurin, så da har jeg satt meg som gravid inne på ikm-gruppa mi:wav Nå må det bare gå veien:smiley-angelic001

20210204_195246.jpg
20210204_195531.jpg
 
Back
Topp