Melder meg inn her, etter å ha testet postivt idag :-)

engel-gravid

Andre møte med forumet
Etter vi mistet engel jenten våres som kom alt for tidlig til verden, 18 uker er jeg nå gravid med nytt barn :-) usikker på termin. Hadde eggløsning rundt førsten av februar :-)

Vedlegg

• 1363037760055.jpg
    1363037760055.jpg
    22,2 KB · Visninger: 105
Så trist at dere mistet jenta deres :( men gratulerer med ny spire i magen og velkommen inn hit! :)

Gratulerer og velkommen :) Håper denne spiren sitter hele veien :)

Det å miste er grusomt. Enda værre er det når man har kommet så langt :( Håper det går bra med deg, og jeg krysser fingrene for at denne spiren sitter i flere måneder :D Gratulerer så mye :D

Det å miste er grusomt. Enda værre er det når man har kommet så langt :( Håper det går bra med deg, og jeg krysser fingrene for at denne spiren sitter i flere måneder :D Gratulerer så mye :D
Ja, man får så tilknytning for hver uke som går :-( savner hun masse <3 aw takk :-) takk :-) Gratulerer så mye til deg også :-D

Forferdelig å høre dere har mistet, også så sent, det må være helt grusomt :( Jeg har selv opplevd å miste, men det var i uke 7.

Gratulerer og velkommen hit, håper denne spiren blir helt frem til oktober! :)

Trist å høre dere mistet! Håper alt går bra med dere denne gangen :) Velkommen inn til oss :)

Og nei og nei, så vondt å høre om jenta deres!

Men Hurra for ny spire, måtte den klore seg fast hele veien! :)
Gratulerer så mye og velkommen inn hit til oss.

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg.

huff så trist at dere mistet lille jenta deres også så sent i svangerskapet :-( krysser fingrene for at denne spiren sitter i 9 mnd <3 gratulerer så mye og velkommen hit :-)

Forferdelig å høre dere har mistet, også så sent, det må være helt grusomt :( Jeg har selv opplevd å miste, men det var i uke 7.

Gratulerer og velkommen hit, håper denne spiren blir helt frem til oktober! :)
Takk for at du tenker på meg og barnefar :-) <3 grusomt er ett mildt ord mener jeg ... Tusen takk :-) Gratulerer til deg og :-)

Og nei og nei, så vondt å høre om jenta deres!

Men Hurra for ny spire, måtte den klore seg fast hele veien! :)
Gratulerer så mye og velkommen inn hit til oss.

Gleder meg til å bli bedre kjent med deg.
Hun er dypt savnet :-( ntå :-) Gratulerer til deg også :-) hyggelig :-D gleder meg til å bli bedre kjent med deg også :-)

Gratulerer ;) Håper spiren klorer seg fast :)

Back
Topp