Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hun er dypt savnet <3 tusen takk Gratulerer til deg ogsåSå trist at dere mistet jenta deres men gratulerer med ny spire i magen og velkommen inn hit!
Tusen takk <3 Gratulerer til deg ogsåGratulerer og velkommen Håper denne spiren sitter hele veien
Ja, det skjønner jeg. Har aldri opplevd å miste selv, men kan bare tenke meg hvor forferdelig vondt det må være.. Håper spiren sitter for dere denne gangen Tusen takkHun er dypt savnet <3 tusen takk Gratulerer til deg også
Det gjør vondt i foreldrenens hjerter <3 hyggelig at du tenker på meg og barnefarJa, det skjønner jeg. Har aldri opplevd å miste selv, men kan bare tenke meg hvor forferdelig vondt det må være.. Håper spiren sitter for dere denne gangen Tusen takk
Ja, man får så tilknytning for hver uke som går :-( savner hun masse <3 aw takk takk Gratulerer så mye til deg også :-DDet å miste er grusomt. Enda værre er det når man har kommet så langt Håper det går bra med deg, og jeg krysser fingrene for at denne spiren sitter i flere måneder Gratulerer så mye
Takk for at du tenker på meg og barnefar <3 grusomt er ett mildt ord mener jeg ... Tusen takk Gratulerer til deg ogForferdelig å høre dere har mistet, også så sent, det må være helt grusomt Jeg har selv opplevd å miste, men det var i uke 7.
Gratulerer og velkommen hit, håper denne spiren blir helt frem til oktober!
Tusen takk Gratulerer til deg ogsåGratulerer og velkommen hit
Hyggelig at du tenker på meg tusen takkTrist å høre dere mistet! Håper alt går bra med dere denne gangen Velkommen inn til oss
Hun er dypt savnet :-( ntå Gratulerer til deg også hyggelig :-D gleder meg til å bli bedre kjent med deg ogsåOg nei og nei, så vondt å høre om jenta deres!
Men Hurra for ny spire, måtte den klore seg fast hele veien!
Gratulerer så mye og velkommen inn hit til oss.
Gleder meg til å bli bedre kjent med deg.
Tusen takk <3 tenker på henne hele tiden :-( Gratulerer til deg ogsåhuff så trist at dere mistet lille jenta deres også så sent i svangerskapet :-( krysser fingrene for at denne spiren sitter i 9 mnd <3 gratulerer så mye og velkommen hit